Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 21.11.2020 23:39. Дата последних изменений - 07.12.2020 00:01

Офісне обладнання, в тому числі по лотах: Лот 1. Персональний комп’ютер Лот 2. Планшети Лот 3. Ноутбук Лот 4. Принтер «Все в одному» Лот 5. Мобільний принтер (закупівля здійснюється в рамках реалізації проєкту “Персоналізовані підходи для попередження ожиріння та діабету- спільна румунсько-українська програма отримання та поширення знань про здоров’я (PrePOD) ” (2SOFT/4.1/56), який фінансується в рамках Спільної Операційної Програми Румунія - Україна 2014-2020 за рахунок коштів Європейського Союзу), код ДК 021:2015-30230000-0«Комп’ютерне обладнання» -

Идентификатор закупки UA-2020-11-21-000902-c  
ID 6239d9a5e983411d827b4e95de06d3ba  
Общая ожидаемая стоимость закупки
409`600.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, такий документ повинен супроводжуватися перекладом українською мовою (крім російської). Переклад повинен бути здійснений дипломованим перекладачем або бюро перекладів та посвідчений учасником торгів. В результаті недотримання зазначеної вимоги перекладу вважається, що відповідний документ викладений іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 409`600.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
21.11.20
Период уточнений
до 27.11.20
Период обжалования
до 03.12.20
Прием предложений
до 07.12.20
Закупка не состоялась
07.12.20
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано