Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 22.09.2021 16:11. Дата последнего редактирования мониторинга 21.10.2021 08:54

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2021-09-22-000065  
ID 5c2fae1a973645c79e7f5c51465705d3  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
22.09.21
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» установлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», ТОВ «БМБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом– порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения ?:monitoring conclusion violationType corruptionConsideration  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 13.10.2021 15:08  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 03.11.2020 б/н, протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.12.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» (далі – ТОВ «АВАКС ПРОФ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР»), товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ»), товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» (далі – ТОВ «БМБУД»), протоколи засідання тендерного комітету від 31.12.2020 та від 28.01.2021, повідомлення про намір укласти договір від 28.01.2021, договір про закупівлю послуг від 16.02.2021 № 31 (далі – договір), додаткові угоди від 19.02.2021 № 1 та від 25.02.2021 № 2 до договору, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 30.09.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 31.01.2021 Замовник продовжив строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» до 20 робочих днів. Проте Замовник перевищив строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» понад 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції (23.12.2020), чим порушив вимоги частини десятої статті 29 Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 13.10.2021 15:08  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание На виконання вимог щодо усунення порушення (порушень) законодавства вважаємо за необхідне надати аргументовані заперечення, а саме: Розглянувши інформацію по даній закупівлі встановлено, що при розгляді тендерної пропозиції по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на прозорро - UA-2020-10-26-003984-c, станом на 31.12.2020 року тендерна пропозиція учасника ТОВ «АВАКС ПРОФ» не було розглянуто. Аукціон по даній закупівлі відбувся 23.12.2020 року оскільки з 25.12.2020, по 27.12.2020 року включно припали вихідні, відповідно 31.12.2020 року є п’ятим робочим днем розгляду тендерної пропозиції, що відповідає вимогам частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Відповідно до цієї ж статті закону: Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Оскільки тендерна пропозиція станом на 31.12.2020 року не була розглянута прийнято рішення протокол тендерного комітету б/н від 31.12.2020 року продовжити термін розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на прозорро - UA-2020-10-26-003984-c, на 20 робочих днів згідно вимог частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Станом на 18 робочий день після продовження строку розгляду було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «АВАКС ПРОФ», а також обґрунтування аномально низької ціни за результатами аукціону, та прийнято рішення протокол б/н від 28.01.2021 року про визнання учасника ТОВ «АВАКС ПРОФ» переможцем торгів по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2021 році» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на прозорро - UA-2020-10-26-003984-c. Виходячи з зазначеного встановлено, що строки розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВАКС ПРОФ» не порушені, а відповідно і вимоги частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» теж не порушені. Також проведено роз’яснювальну роботу з членами тендерного комітету, щодо не допущення порушень вимог частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та урахування розпорядження Кабінету міністрів України від 23.10.2019 року № 995-р про перенесення робочих днів у 2020 році, а також розпорядження КМУ від 30.09.2020 року № 1191-р про перенесення робочих днів у 2021 році.  
Дата редактирования  
Дата создания 21.10.2021 08:52  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.09.2021 № 332 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2020-10-26-003984-c 26.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата решения о начале мониторинга 22.09.2021 00:00  
Дата публикации 22.09.2021 16:27  
Дата создания 22.09.2021 16:27  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
vynohradov.monitoryng@gmail.com 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
osypova.monitoryng@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 22.09.2021 16:27 - 14.10.2021 00:00  
Дата публикации решения о результатах 13.10.2021 15:08 - 30.10.2021 00:00