| Описание |
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 9,18 частини 2 статті 22 Закону, пункту 1 частини 2 статті 16 Закону, Наказу № 710 та посилання на норми Закону у редакції, що діяла до 19.04.2020.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГРО БУД ГРУПП» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Крім того встановлено не опубліковання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих переможцем документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, чим порушено пункт 1 частини 16 статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення,- порушень не встановлено. |
|
| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Криворізька міська клінічна лікарня №8» Криворізької міської ради (далі Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасників процедури закупівлі ТОВ «АГРО БУД ГРУПП», протокол засідання тендерного комітету від 26.10.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 26.10.2020, договір про закупівлю від 11.11.2020 № 355.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Моніторингом установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме:
- перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 1 розділу 3 тендерної документації, не відповідає переліку формальних (несуттєвих помилок), затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі Наказ №710);
- на порушення пункту 9 частини 2 статті 22 Закону Замовником в пункті 4 розділу 3 тендерної документації не зазначено з якого моменту починається строк дії тендерних пропозицій, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
-пунктом 18 частини 2 статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначається вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг. Проте на порушення пункту 18 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації Замовником не зазначена вимога щодо обсягу (не менше 20 відсотків) залучення до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця.
-на порушення пункту 1 частини 2 статті 16 Закону Замовником в пункті 5.1 розділу 3 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази без критерію щодо наявності технологій;
- тендерна документація містить посилання на норми Закону у редакції, що діяла до 19.04.2020, а саме: в пункті 2 розділу 5 тендерної документації посилання на пункт 2 статті 36 Закону у редакції до 19.04.2020 щодо надання переможцем при укладанні договору ліцензії на провадження господарської діяльності замість посилання на пункт 2 частини 2 статті 41 Закону у новій редакції; в пункті 3 розділу 5 тендерної документації зазначені підстави для відхилення тендерних пропозицій, які визначались частиною 2 статті 30 Закону у редакції до 19.04.2020 замість визначення таких підстав відповідно до статті 31 Закону у новій редакції; в пункті 1 розділу 6 тендерної документації зазначені підстави щодо відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися відповідно до норм статті 31 Закону у редакції до 19.04.2020 замість норм статті 32 Закону у новій редакції; в пункті 4 розділу 6 тендерної документації Замовником зазначено випадки зміни істотних умов договору з посиланням на статтю 36 Закону у редакції до 19.04.2020 замість норм статті 41 Закону в новій редакції.
Також моніторингом установлено, що пропозиція учасника ТОВ «АГРО БУД ГРУПП», якого обрано переможцем, не відповідає умовам тендерної документації, зокрема:
-відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації Замовником визначено, що з метою запобігання не якісного виконання будівельних робіт та не допущення недобросовісних контрагентів, відповідно до ст.16 Закону замовник визначає технічні та кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі. Учасник може залучати до виконання робіт субпідрядні організації. При такій умові тендерна пропозиція повинна включати повний перелік документів на субпідрядника, які висуваються у кваліфікаційних вимогах до учасника. В документах тендерної пропозиції ТОВ «АГРО БУД ГРУПП» міститься довідка від 20.10.2020 № 317/10 щодо залучення до виконання робіт ТОВ «Промислово-будівельна компанія «Тітан» та ТОВ «Охоронні системи». При цьому надані дозволи, ліцензії зазначених субпідрядників та виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань ТОВ «Охоронні системи». Проте на порушення пункту 6 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція ТОВ «АГРО БУД ГРУПП» не містить в своєму складі документів на субпідрядників, які висуваються у кваліфікаційних вимогах до учасника;
- додатком 4 до тендерної документації Замовником визначено, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору до довідки додаються документи, в тому числі не менше трьох договорів. Проте на порушення Додатку 4 до тендерної документації в складі пропозиції ТОВ «АГРО БУД ГРУПП» відсутні аналогічні договори.
Отже, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АГРО БУД ГРУПП» як таку, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу 3 та Додатку 4 до тендерної документації, визнав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю робіт від 11.11.2020 № 355.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Пунктом 1 частини 16 статті 29 Закону визначено, що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Замовником на порушення пункту 1 частини 16 статті 29 Закону в електронній системі закупівель не опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих переможцем документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. |
|