Процедура закупки объявлена 16.09.2020 17:54. Дата последних изменений - 18.09.2020 09:03

«44220000-8 - Столярні вироби (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (металопластикові вікна)»

Идентификатор закупки UA-2020-09-16-010205-a  
ID fb8068dda45c4a37982ab0c3e6516e05  
Идентификатор плана UA-P-2020-09-16-011852-a  
Ожидаемая стоимость
660`000.00 грн
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів відповідно до вимог чинного законодавства. Засвідчення вірності перекладу з однієї мови на іншу регулюється ст. 79 Закону України “Про нотаріат”. Тобто Нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови. Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус. Оплата здійснюється Покупцем згідно рахунків та накладних, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КРЕМЕНЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ №3 КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Ожидаемая стоимость 660`000.00 грн (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 6`600.00 грн  
Процедура закупки Открытые торги  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
16.09.20
Период уточнений
до 22.09.20
Период обжалования
до 28.09.20
Прием предложений
до 02.10.20
Осталось8 дней Спешите принять участие!
Аукцион
05.10.20

Условия оплаты согласно договора

Событие Другое событие  
Описание Оплата здійснюється Покупцем згідно рахунків та накладних, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів відповідно до вимог чинного законодавства. Засвідчення вірності перекладу з однієї мови на іншу регулюється ст. 79 Закону України “Про нотаріат”. Тобто Нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови. Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус. Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
металопластикові вікна
ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 47003, Україна, Тернопільська область, м.Кременець, вул. Замкова 41
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 187 штуки

Тендерная документация

Квалификационные критерии
додаток_1.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 16.09.2020 17:54
Версия документа от: 16.09.2020 17:54
ID: eac66357225446c084c57eae8f41a092
Тендерная документация
додаток_2.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 16.09.2020 17:54
Версия документа от: 16.09.2020 17:54
ID: dca8c706dd6245ff850914b2c7f50fe1
Техническое описание предмета закупки
додаток_3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 16.09.2020 17:54
Версия документа от: 16.09.2020 17:54
ID: 714fe2734e374e6d94ab69f830f5fd52
Проект договора
додаток_4.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 16.09.2020 17:54
Версия документа от: 16.09.2020 17:54
ID: d24bc998bea94b85854b351d9c600c8a
Тендерная документация
Тендерна документація.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 16.09.2020 17:54
Версия документа от: 16.09.2020 17:54
ID: 53cab11d1ab44bb489aa59c6af1edd30
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 16.09.2020 17:57
Версия документа от: 16.09.2020 17:57
ID: fab9b4ba55964f8abc17a9435e82dc5a

Даты и сроки

Завершение периода уточнений 22.09.2020 00:00  
Начало периода приема предложений 16.09.2020 17:54  
Окончание периода приема предложений 02.10.2020 19:00  
Дата проведения онлайн-аукциона 05.10.2020 15:16  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КРЕМЕНЕЦЬКА ГІМНАЗІЯ №3 КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 23591044  
Юридический адрес 47000, Україна, Тернопільська область, КРЕМЕНЕЦЬКИЙ Р-Н, М.КРЕМЕНЕЦЬ , ВУЛ. ЗАМКОВА БУД. 41