Дата создания мониторинга 23.09.2020 11:08. Дата последнего редактирования мониторинга 23.11.2020 14:30
Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок
| ID мониторинга | UA-M-2020-09-23-000063 | |
| ID | ebe8b7980d1444e393e8dd61787eeb39 |
Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)
Мониторинг опубликован
23.09.20
Нарушения не выявлены
Выводы
| Описание | За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог абзацу другого абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. |
| Тип определенного нарушения | установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений), |
| Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок | З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. |
| Дата публикации | 15.10.2020 17:37 |
| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки | Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції переможця, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 18.08.2020 № 74, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Житлобуд-2» (далі – ТОВ «Житлобуд-2»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол засідання тендерного комітету від 14.09.2020 № 91, повідомлення про намір укласти договір від 15.09.2020 та договір підряду від 02.10.2020 № 22/20. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону у оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Також моніторингом установлено, що у пункті 1 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідок про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт зазначених у технічній частині тендерної документації, що складені на фірмовому бланку, згідно Додатку 3 до тендерної документації. Також Замовник передбачив, що до довідки включаються тільки ті машини, механізми, обладнання, устаткування та інше, що будуть використовуватись при виконання робіт на об’єкті та при розрахунках договірної ціни (додаток 3 до тендерної документації). Водночас учасник ТОВ «Житлобуд-2» у складі тендерної пропозиції надав підсумкову відомість ресурсів, в розділах ІІ та ІІІ якої передбачив, що для виконання робіт зазначених у технічній частині будуть використовуватись, зокрема, бульдозер, потужнiстю 59 кВт [80 к.с.]; бульдозер, потужнiстю 79 кВт [108 к.с.]; екскаватор одноковшевий дизельнiй на пневмоколiсному ходу, мiсткiстю ковша 0,25 м3; екскаватор одноковшевий дизельний на пневмоколiсному ходу, мiсткiстю ковша 0,4 м3; екскаватор одноковшевий дизельний на пневмоколiсному ходу, мiсткiстю ковша 0,5 м3; коток дорожнiй самохiдний вібраційній гладковальцевий, масою 13 т; навантажувач одноковшевий, вантажопiдйомнiстю 4 т; навантажувач одноковшевий унiверсальний, фронтальний, пневмоколiсний, вантажопiдйомнiстю 3т; навантажувач одноковшевий, вантажопiдйомнiстю 1 т; насосна станцiя електрична стацiонарна, подачею 50 м3/год, напором 50 м; трактор на гусеничному ходу, потужнiстю 79 кВт [108 к.с.]; трактор на пневмоколiсному ходу, потужнiстю 59 кВт [80 к.с.]; перфоратор пневматичний; перфоратор електричний; трамбiвка електрична (працює від пересувної електростанції); трамбiвка пневматична при роботi вiд компресора (пункти 22, 23, 25-27, 33, 38-40, 43, 49, 50, 75, 76, 80 та 81 підсумкової відомості ресурсів відповідно). При цьому учасник ТОВ «Житлобуд-2» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт зазначених у технічній частині тендерної документації від 03.09.2020 № 165/18, яка не містить інформації про наявність машин, механізмів, обладнання та устаткування, визначених у пунктах 33, 43, 75, 76, 80 та 81 підсумкової відомості ресурсів. Також учасник у зазначеній довідці надав інформацію, зокрема, про наявність одного бульдозера (ДТ-75), двох екскаваторів одноковшевих (Борекс2203, JCB 4CX), двох навантажувачів одноковшевих (УН-180, CASE 95XT), одного трактора (ЮМЗ-6), чим не підтвердив наявність необхідної кількості машин, механізми, обладнання та устаткування визначених у підсумковій відомості ресурсів, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації. Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Житлобуд-2», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та уклав з ним Договір. |
| Обнаружены нарушения (да/нет) | ДА |
| Дата создания | 15.10.2020 17:37 |
| Документы |
Информация относительно обжалования в суде
| Описание | Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі опублікованого 15 жовтня 2020 року |
| Дата публикации | 29.10.2020 09:29 |
| Дата создания | 29.10.2020 09:29 |
| Дата открытия производства | |
| Номер открытии производства | |
| Документы |
РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА
| Описание оснований для проведения мониторинга | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.09.2020 № 267 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 22.09.2020 № 267 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 72 UA-2020-08-19-000495-a 19.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА |
| Дата решения о начале мониторинга | 22.09.2020 00:00 |
| Дата публикации | 23.09.2020 11:55 |
| Дата создания | 23.09.2020 11:55 |
| Документы |
УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА
| Название организации | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) |
| Идентификатор закупки | UA-EDR: 40165856 |
| Адрес компании | Ukraine, Київ |
| Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
| Контактное лицо | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) |
+38 (0 44) 485-17-99
|
opanashchuk.monitoryng@gmail.com |
| Название организации | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) |
| Идентификатор закупки | UA-EDR: 40165856 |
| Адрес компании | Ukraine, Київ |
| Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
| Контактное лицо | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) |
+38 (0 44) 425-51-73
|
zabolotnya.monitoryng@gmail.com |
Даты и сроки
| Период мониторинга | 23.09.2020 11:55 - 16.10.2020 00:00 | |
| Дата публикации решения о результатах | 15.10.2020 17:37 - 29.10.2020 23:00 |