Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 14.08.2020 23:55. Дата последних изменений - 28.08.2020 00:01

Ролети захисні для Комунального закладу «Студеницький ліцей» (ДК 021:2015: "44110000-4 Конструкційні матеріали")

Идентификатор закупки UA-2020-08-14-008394-a  
ID 8d0597d77dd2486b8a4a20faee015fe0  
Идентификатор плана UA-P-2020-08-14-009793-a  
Ожидаемая стоимость
18`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: -інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; -документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; -сертифікати, гарантійні листи виробника; -рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Місцезнаходження замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, за умов відсутності технічної можливості зазначення інформації відповідно до вимог пункту 14 Порядку, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи. Строк поставки Товару – протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання договору

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області  
Ожидаемая стоимость 18`500.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 92.50 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Метод избрания процедуры закупки Упрощенная закупка  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
14.08.20
Период уточнений
до 20.08.20
Прием предложений
до 28.08.20
Закупка не состоялась
28.08.20

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): розрахунки за поставлений Товар проводяться в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі рахунку та накладної Розрахунки за поставлений Товар проводяться в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі рахунку та накладної  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 20 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Ролети захисні (1,3x3)
ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 12524, Україна, Житомирська область, с. Студениця, вул. Центральна, 1 А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штуки
2)
Ролети захисні (1,8x3)
ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 12524, Україна, Житомирська область, с. Студениця, вул. Центральна, 1 А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штуки
3)
Ролети захисні (0,6x3)
ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 12524, Україна, Житомирська область, с. Студениця, вул. Центральна, 1 А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штуки

Тендерная документация

Проект договора
Додаток 2.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.08.2020 23:55
Версия документа от: 14.08.2020 23:55
ID: b90a7c54ea3642549eb91e44ed9543a0
Техническое описание предмета закупки
Додаток 1.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.08.2020 23:55
Версия документа от: 14.08.2020 23:55
ID: b01342d82b8b459f90ae1c4354ab424b
Нетипизированный документ
Оголошення спрощеної закупівлі.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.08.2020 23:55
Версия документа от: 14.08.2020 23:55
ID: 400c52d43dba449ea3f7ccd41b485552
Нетипизированный документ
Інформація відповідно до Порядку.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.08.2020 23:55
Версия документа от: 14.08.2020 23:55
ID: ea32fe1f88a94e81a84a6500d6a471af
Нетипизированный документ
Додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.08.2020 23:55
Версия документа от: 14.08.2020 23:55
ID: 115d1b82abd8495a8618ff38b15883d0
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.08.2020 23:58
Версия документа от: 14.08.2020 23:58
ID: e585d7f525a446bd83d4ec6ce2290c1c

Даты и сроки

Завершение периода уточнений 20.08.2020 00:00  
Начало периода приема предложений 20.08.2020 00:00  
Окончание периода приема предложений 28.08.2020 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона 28.08.2020 12:25  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 04348289  
Юридический адрес 12403, Україна, Житомирська область, с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2