| Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи передбачені частиною 1 статті 32 Закону, а також недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
|
| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника (далі – тендерна документація), звернення за роз’ясненнями, роз’яснення Замовника щодо тендерної документації, протокол розгляду всіх тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій № 213/1 від 03.09.2020, № 213/2 від 09.09.2020, тендерні пропозиції АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод», Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОКОТЕХСЕРВІС», ПрАТ «Металургтрансремонт», Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД», Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ», Товариство з обмеженою відповідальністю «Техекспрес-М».
Проведеним моніторингом встановлено порушення вимог частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме: в пункті 1 розділу 4 не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій чим порушено вимоги частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ» установлено її не відповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме:
- не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Наданий Договір оренди № 2020-ЛК від 21.05.2020 року не містить Додатку 2 (Довідка ТОВ «Харківська служба бюро технічної інвентаризації» від 21.05.2020), що згідно пункту 14 цього Договору є його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» установлено її не відповідність умовам тендерної документації Замовника, а саме:
- не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Надано не всі сторінки технічного паспорту залізничних під’їзних колій (п’яти сторінок з п’ятдесяти двох), що не відповідає вимогам пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ» та АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтный завод» як такі, що не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. |
|