Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 19.08.2020 10:09. Дата последнего редактирования мониторинга 05.01.2021 15:50

Информация, которая получена от органов государственной власти, органов местного самоуправления, о наличии признаков нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок. Информация, полученая от общественных объединений о наличии признаков нарушениния (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок, выявленых по результатам общественного контроля в сфере публичных закупок в соответствии с ст. 9 Закона

ID мониторинга UA-M-2020-08-19-000007  
ID c8690412185e4dd1a4fabdbed0a08225  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
19.08.20
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та в річному плані закупівель, установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону та пункту 4 частини другої статті 4. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публикации 10.09.2020 16:47  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та в річному плані закупівель; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, яка затверджена рішенням тендерного комітету Виконавчого комітету Комишанської селищної ради (протокол 17.06 від 17.06.2020) (далі – Замовник); тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ»; вимога про усунення невідповідностей від 08.07.2020; повідомлення про намір укласти договір від 09.07.2020; договір про закупівлю №56 від 28.08.2020; пояснення на запит від 27.08.2020. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані Замовника (UA-P-2020-06-17-006021-c) не міститься інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). Також встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону відсутня інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. На порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ», що оприлюднено Замовником 08.07.2020, встановлено вимогу щодо надання копії ліцензії, яка не відноситься до підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасника відповідно до статті 16 Закону або його права підпису. Також, за результатом проведеного аналізу відповідності пропозиції переможця торгів, ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ», умовам тендерної документації встановлено наступне. Вимогами пункту 1.10 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасники повинні надати у складі пропозицій відомість ресурсів, яка складається відповідно до технічного завдання. Вимоги щодо технічного завдання визначено Додатком №4 до тендерної документації. Проте учасником ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ» у складі тендерної пропозиції надано відомість ресурсів, яка по показникам кількості людино-годин (у витратах труда робітників-будівельників та у витратах труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин), розряду (у середньому розряді ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин), машино-годин (по шифрам ресурсу СН203-101, СН234-201,СН207-148, СН204-1400,СН205-102,СН205-401,СН215-3101,СН233-201,СН233-803,СН204-1000, СН233-330, СН211-251 та СН204-502,) та матеріалів (по шифрам ресурсу С1545-527 та П160-17) не відповідає показникам визначеним Замовником у Додатку №4 до тендерної документації. На запит щодо надання обґрунтування прийнятого рішення тендерного комітету про визнання переможцем торгів ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ» при наявності вищезазначених невідповідностей, Замовник 27.08.2020 надав через електронну систему закупівель пояснення, які суперечать вимогам, що визначені у тендерній документації, у зв’язку з тим, що встановлені вимоги Додатку №4 до тендерної документації щодо показників кількості людино-годин, розряду, машино-годин та кількості матеріалів повинні відповідати розділу «Відомість ресурсів» Додатку №4 до тендерної документації та не можуть змінюватись в бік збільшення або зменшення під час надання тендерної пропозиції. Отже, визнавши пропозицію ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ» переможцем торгів, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 10.09.2020 16:47  
Документы    

Информация относительно обжалования в суде

Описание Подано позовну заяву про визнання та скасування висновку управління Південного офісу Держаудитслужби Херсонської області.  
Дата публикации 24.09.2020 13:31  
Дата создания 24.09.2020 13:31  
Дата открытия производства  
Номер открытии производства  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.08.2020 №144 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-06-17-005287-c. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ  
Дата решения о начале мониторинга 19.08.2020 00:00  
Дата публикации 19.08.2020 10:21  
Дата создания 19.08.2020 10:21  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41168685  
Адрес компании Ukraine, Херсонська, Херсон  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.) 
+38 (0 55) 222-60-07
olegkoroteev@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 19.08.2020 10:21 - 11.09.2020 00:00  
Дата публикации решения о результатах 10.09.2020 16:47 - 25.09.2020 00:00