Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 17.07.2020 15:35. Дата последнего редактирования мониторинга 05.08.2020 19:23

Информация, которая получена от органов государственной власти, органов местного самоуправления, о наличии признаков нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок

ID мониторинга UA-M-2020-07-17-000069  
ID 0272b6d672454723a48dec4df16100b3  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
17.07.20
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (в редакції від 02.04.2020) та внесення змін до неї, надання роз’яснень на вимогу учасника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Граніт-001» та ВАТ «Дорожньо-будівельний трест № 4 м. Брест», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок --  
Дата публикации 05.08.2020 19:23  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020) та внесення змін до неї, надання роз’яснень на вимогу учасника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Агенство місцевих доріг Полтавської області» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.04.2020 № 61 (далі – тендерна документація) із змінами, звернення товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» з вимогами щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі від 10.04.2020, рішення Замовника від 15.04.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Граніт-001» (далі – ТОВ «Граніт-001»), відкритого акціонерного товариства «Дорожньо-будівельний трест № 4 м. Брест» (далі – ВАТ «Дорожньо-будівельний трест № 4 м. Брест»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 25.05.2020 № 100 та від 29.05.2020 № 130, повідомлення про намір укласти договір, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 07.05.2020 № 8949-р/пк-пз, договір підряду від 17.06.2020 № 03-24/20-91. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 05.08.2020 19:23  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.07.2020 № 203 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 17.07.2020 № 203 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-04-06-002205-a 06.04.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата решения о начале мониторинга 17.07.2020 00:00  
Дата публикации 17.07.2020 16:04  
Дата создания 17.07.2020 16:04  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
likhachova.monitoryng@gmail.com 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
litvinov.monitoryng@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 17.07.2020 16:04 - 08.08.2020 00:00  
Дата публикации решения о результатах 05.08.2020 19:23 - 11.08.2020 00:00