Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 07.04.2020 16:12. Дата последнего редактирования мониторинга 22.04.2020 08:20

Данные автоматических индикаторов риска

ID мониторинга UA-M-2020-04-07-000025  
ID c2228d66f14c4683b48db7173847f89a  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении

Мониторинг опубликован
07.04.20
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону та пункту 7 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі,– порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та відповідно частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публикации 09.04.2020 09:00  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ "Хмельницькобленерго" (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника протоколом № ТЕ-28 від 31 березня 2020р. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник станом на дату початку моніторингу (07.04.2020) не наклав кваліфікований електронний підпис на оголошення про проведення відкритих торгів, опубліковане 31.03.2020 року в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-31-000548-b, чим порушено вимоги абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (зі змінами) (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490), яким визначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, зокрема формою оголошення про проведення відкритих торгів, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. В ході здійснення моніторингу Замовник наклав електронний цифровий підпис 08.04.2020 о 9:28 год. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, внесені 03.04.2020 Замовником до тендерної документації, не відображені в окремому документі разом з одночасним оприлюдненням змін, що вносяться. Також, відповідно до пункту 7 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Слід зазначити, що Замовник у проекті договору не зазначив перелік підстав для зміни умов договору, чим не дотримав вимог пункту 7 частини другої статті 22 Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 09.04.2020 09:00  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание 31.03.2020 року Замовником закупівель, АТ "Хмельницькобленерго", було оприлюднене оголошення про відкриті торги на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Проектно-вишукувальні та будівельно-монтажні роботи по об’єкту "Проектування та будівництво електричних мереж 0,4-10кВ для забезпечення виконання стандартного приєднання електроустановок замовників до електричних мереж АТ "Хмельницькобленерго" в м. Хмельницькому", ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-31-000548-b. Після завантаження документів закупівлі не можливо було накласти ЕЦП/КЕП, так як документи не завантажувались у ЦБД. Після звернення на майданчик нам пояснили, що 31.03.2020 року на майданчику стався збій системи і пообіцяли виправити помилку. Таким чином ми неодноразово зверталися на майданчик, але помилка не виправлялась. Нам пояснили, що в закупівлі пошкоджені файли. 03.04.2020р. при співпраці з консультантом були повторно замінені файли, які не загружалися в ЦБД (Тендерна документація №ТЕ-28, Додатки 1, 3, 4, 5.5, 5.11.). З 31.03. по 06.04.2020р. консультанти запропонували заміняти пошкоджений файл, а саме Додаток 5.1- Кошторис.ims. Але файл не замінявся, а додавався повторно. Таким чином Додаток 5.1- Кошторис.ims був завантажений 03.04.2020 року, 06.04.2020 року та 07.04.2020 року. Лише 08.04.2020 року майданчиком були усуненні недоліки в завантажені документів в ЦБД та виникла можливість накласти ЕЦП/КЕП на дану закупівлю. Виходячи з вищевикладеного, на адресу майданчика "Закупки. Пром.Юа" був надісланий лист з проханням підтвердити, що 31.03.2020 року на майданчику стався збій системи та порушення, які виявила Держаудитслужба, сталися не з вини Замовника. Консультант майданчика підтвердив надходження нашого запиту, але відповідь буде надана на протязі 3 (трьох) днів. Щойно ми отримаємо відповідь від майданчика "Закупки. Пром. Юа", то негайно його надамо.  
Дата редактирования  
Дата создания 15.04.2020 15:09  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.04.2020 № 19 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 07.04.2020 № 19 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 3 UA-2020-03-31-000548-b 31.03.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Сабадаш В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА  
Дата решения о начале мониторинга 07.04.2020 00:00  
Дата публикации 07.04.2020 16:24  
Дата создания 07.04.2020 16:24  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913645  
Адрес компании Ukraine, Хмельницька, Хмельницький  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.) 
+38 (0 38) 276-55-94
sabdima@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 07.04.2020 16:24 - 29.04.2020 00:00  
Дата публикации решения о результатах 09.04.2020 09:00 - 24.04.2020 00:00