Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 19.02.2020 17:50. Дата последнего редактирования мониторинга 03.03.2020 15:26

Информация, которая получена от органов государственной власти, органов местного самоуправления, о наличии признаков нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок

ID мониторинга UA-M-2020-02-19-000034  
ID c581d8e649b1418997a7b38b65ec75f5  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
19.02.20
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення вимог пунктів третього, п’ятого частини другої статті 35 Закону. Аналізом питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення,– порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публикации 02.03.2020 12:08  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2020 року. Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) закупівель на 2020 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявність підстав для обрання та застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту третього частини другої, пункту п’ятого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток до річного плану) закупівель Комунального некомерційного підприємства «Старовижівська центральна районна лікарня» Старовижіської районої ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення закупівлі; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 07.02.2020 (далі – Повідомлення), протокол переговорної процедури від 18.02.2020 №45, відповідь Замовника від 27.02.2020 на запит про надання пояснень, договір поставки від 18.02.2020 №45. За результатами моніторингу закупівель встановлено, що Замовник в пункті 13 «Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону» Повідомлення визначив умову для застосування переговорної процедури згідно з пунктом п’ятим частини другої статті 35 Закону; у пункті 14 Повідомлення «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» Замовником вказано: «Фармацевтична продукція». Відповідно до частини третьої статті 35 Закону за результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) замовник приймає рішення про намір укласти договір. Повідомлення про намір укласти договір обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення та повинно містити, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579, затверджена, зокрема, форма повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, зокрема, умови застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону та обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, процедура закупівлі застосована Замовником на підставі пункту п’ятого частини другої статті 35 Закону «потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням». На веб-порталі Уповноваженого органу Замовником розміщене наступне обгрунтування застосування переговорної процедури: «Відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі п.3 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» - нагальної потреби у здійснені закупівлі, в зв`язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин на період достатній для проведення процедури відкритих торгів». На веб-порталі Уповноваженого органу містяться, зокрема, наступні документи: - протокол переговорної процедури від 18.02.2020 №45, затверджений уповноваженою особою Замовника, щодо розгляду питання щодо проведення закупівлі 33600000-6 — Фармацевтична продукція за переговорною процедурою закупівлі, яким ухвалено «Відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі п.3 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» - нагальної потреби у здійснені закупівлі, в зв`язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин на період достатній для проведення процедури відкритих торгів». Також, протоколом ухвалене рішення укласти договір з постачальником – товариством з обмеженою відповідальністю «ГАЛАФАРМ» (далі – ТОВ «ГАЛАФАРМ»); - повідомлення від 07.02.2020 про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури з ТОВ «ГАЛАФАРМ»; - договір поставки від 18.02.2020 №45. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником в оголошенні про проведення процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-02-07-002512-c, в розділі «Обгрунтування застосування переговорної процедури», а також у пункті 13 Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2020-02-07-002512-c, в якості підстави обгрунтування застосування переговорної процедури зазначена підстава, передбачена пунктом 5 частини 2 статті 35 Закону: «потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням», в той час як в розділі «Інформація про предмет закупівлі» вищезазначеного оголошення про проведення процедури закупівлі, Замовником визначено умову для застосування переговорної процедури згідно з пунктом 3 частини 2 статті 35 Закону, також умову для застосування переговорної процедури згідно з пунктом 3 частини 2 статті 35 Закону зазначено і в протоколі переговорної процедури від 18.02.2020 №45, оприлюдненому Замовником. Відповідно до пункту 11 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 року № 368 (надалі – Порядок) остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації з подальшим відображенням його у даних статистики, зокрема, у разі відсутності відомостей у повному обсязі стосовно розвитку надзвичайної ситуації, приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. В ході проведення моніторингу, 24.02.2020 направлено запит Замовнику про надання пояснень та документального підтвердження підстав застосування переговорної процедури. Замовник не надав відповідних документів, які підтверджують, зокрема, наявність надзвичайної ситуації та необхідність ліквідації її наслідків, а отже не обґрунтував та документально не підтвердив наявність підстав застосування переговорної процедури за умови нагальної потреби при здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам (застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури), також Замовником не надано документального підтвердження наявності підстав застосування переговорної процедури за умови потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Враховуючи вищевикладене, Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідність проведення закупівлі саме за переговорною процедурою та наявність підстав для проведення вказаного виду процедури закупівлі, чим порушив вимоги пунктів третього, п’ятого частини другої статті 35 Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 02.03.2020 12:08  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.02.2020 № 07-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 19.02.2020 № 07-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-07-002512-c від 07.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 19.02.2020 00:00  
Дата публикации 19.02.2020 17:57  
Дата создания 19.02.2020 17:57  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913671  
Адрес компании Ukraine, Волинська, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.) 
+38 (0 95) 646-15-30
vitalik_priymatchuk@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 19.02.2020 17:57 - 12.03.2020 00:00  
Дата публикации решения о результатах 02.03.2020 12:08 - 17.03.2020 00:00