Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 26.11.2019 17:04. Дата последнего редактирования мониторинга 17.12.2019 17:56

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2019-11-26-000064  
ID 2a1c770c35a742adb26fe46471ce7ae4  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
26.11.19
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 Закону, пунктів 2, 9 та 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа, , установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 10.12.2019 10:54  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області на 2019 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол тендерного комітету від 11.11.2019 №110, тендерну пропозицію ТОВ «КР-ГРУП», укладений договір №201 від 25 листопада 2019 року. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у пункті 1 розділу V ТД визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною (з ПДВ), проте не зазначив питомої ваги цього критерію, чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Замовником у пункті 5 розділу ІІІ ТД не зазначено дату, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, чим порушено вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону. Водночас, на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не визначено способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, передбачених пунктами п’ятим та шостим частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Крім того встановлено, що у пункті 1 розділу ІІІ ТД та у пункті 2 розділу V ТД Замовник вимагає від учасників надати Проект договору про закупівлю згідно з Додатком 5 ТД з печаткою учасника та підписами уповноваженої особи. Однак, переможцем ТОВ «КР-ГРУП», надано Проект договору, який не відповідає проекту договору, наведеному в Додатку 5 ТД Замовника, а саме: - відсутній пункт 4.2 проекту договору, де зазначено, що «У разі затримки фінансування Замовника, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих положень Бюджетного кодексу України, розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються»; - пункт 7.3 Проекту договору ТОВ «КР-ГРУП» не відповідає пункту 7.3 Проекту договору Замовника. Таким чином, Замовником на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КР-ГРУП», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації та уклав з ним Договір про закупівлю послуг з поточного ремонту від 25 листопада 2019 року №201 (далі – Договір). Поряд з цим, на порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону Замовником укладено Договір з ТОВ «КР-ГРУП», в якому розділ 4 «Порядок здійснення оплати» та розділ 7 «Відповідальність сторін» не відповідають проекту договору, наданому в пропозиції учасника ТОВ «КР-ГРУП», натомість відповідає проекту договору, наведеному в Додатку 5 ТД Замовника. Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. На порушення вимог частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу додатки до Договору, які відповідно пункту 13.5 Договору складають його невід’ємну частину (Додаток 1 «Договірна ціна (Розрахунок ціни)», Додаток 2 «Локальний кошторис», Додаток 3 «Відомість ресурсів», Додаток 4 «Ліцензія на виконання електромонтажних робіт»).  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 10.12.2019 10:54  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Інформація щодо розгляду висновку про результати моніторингу Згідно з п.9 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Однак, ч.3 ст.28 Закону визначено, що у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. У пункті 1 розділу V тендерної документації визначено тільки один критерій оцінки тендерних пропозицій - ціна (з ПДВ), відповідно, не має підстав визначати методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Відповідно до п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Оскільки, законодавством вже визначено дату з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними - з дня розкриття тендерних пропозицій, то в п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації головним управлінням Пенсійного фонду в області визначено тільки строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними. На виконання вимог частини 3 ст. 17 та п. 2 частини 2 ст. 22 Закону, в пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що "вимоги до учасників, установлені згідно з ст. 17 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника (переможця) установленим вимогам з пунктом 2 частини другої статті 22 зазначені в Додатку 3 до тендерної документації". В Додатку 3 тендерної документації "Документальне підтвердження інформації для учасників та переможців на виконання вимог статті 17 Закону" визначено спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною 1 та частиною 2 ст. 17 закону для учасників та переможця процедури закупівлі, зокрема, щодо відсутності підстав, передбачених пунктами п'ятим та шостим частини першої та частиною другою ст. 17 Закону. Головним управлінням Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області укладаючи договір про закупівлю з ТОВ "КР-ГРУП" узгоджено всі істотні умови договору. Закон України "Про публічні закупівлі" не містить переліку істотних умов договору про закупівлі. Відповідно до ч.1 ст. 36 цього Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. І саме, кодифіковані норми цих документів містять перелік істотних умов, які обов’язково мають узгодити сторони договору, а саме предмет, ціну та строк дії договору. Таким чином, договір від 25.11.2019 року № 201 за всіма істотними умовами відповідає проекту договору, який наданий ТОВ "КР-ГРУП" в тендерній пропозиції. На виконання частини 1 статті 10 Закону, у визначені строки оприлюднено договір про закупівлю. З метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, додатки до договору № 201 від 25.11.2019 року розміщенo на веб-порталі Уповноваженого органу 17.12.2019 року. Крім того, зазначаємо, що до договору № 201 від 25.11.2019 року з ТОВ "КР-ГРУП" укладено додаткові угоди № 1 від 12.12.2019 та № 2 від 13.12.2019, що містять додатки, які оприлюднені у встановленому порядку та строки.  
Дата редактирования  
Дата создания 17.12.2019 17:55  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.11.2019 № 63 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 26.11.2019 №63 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2019-10-21-000927-c 21.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК  
Дата решения о начале мониторинга 26.11.2019 00:00  
Дата публикации 26.11.2019 17:18  
Дата создания 26.11.2019 17:18  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913619  
Адрес компании Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.) 
+38 (0 96) 724-16-51
spasivoleksij@gmail.com 

Название организации Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913619  
Адрес компании Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.) 
+38 (0 96) 158-48-69
onufrakhanna@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 26.11.2019 17:18 - 18.12.2019 00:00  
Дата публикации решения о результатах 10.12.2019 10:54 - 25.12.2019 00:00