Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 03.12.2019 15:21. Дата последнего редактирования мониторинга 24.12.2019 13:20

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2019-12-03-000124  
ID ece913af0a0649bfb3ede0334d3af748  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
03.12.19
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 та частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публикации 20.12.2019 10:15  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чорноморська лікарня» Чорноморської міської ради Одеської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету (протокол від 11.11.2019 № 188), тендерні пропозиції учасників ТОВ «Ілатанмед», ТОВ «Медсервісгруп» та ТОВ «Ксенко», протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою від 10.12.2019 № 206, повідомлення про намір укладення договору від 10.12.2019, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.12.2019, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу на стадії розкриття пропозицій, їх розгляду і оцінки встановлено, що Замовник під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначених у тендерній документації допустив до аукціону тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «Ілатанмед», ТОВ «Медсервісгруп» та ТОВ «Ксенко» (протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.11.2019) та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Ілатанмед» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 10.12.2019). За результатами аналізу тендерних пропозицій ТОВ «Ілатанмед», ТОВ «Медсервісгруп» та ТОВ «Ксенко» встановлена їх невідповідність медико-технічним вимогам закупівлі, визначеним у Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: - відповідно до Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідність медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, установленим Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації. 1) Характеристики рентгенівського генератора містять наступні медико-технічні вимоги: значення діапазону мАс не менш ніж в межах від 0,5 до 630 мАс. Разом з тим, ТОВ «Ілатанмед» у складі тендерної пропозиції надана інструкція експлуатації з паспортом на комплекси рентгенівські діагностичні «КРАС» (сторінка 10), яка містить варіювання значень діапазону зміни кількості електрики (пункт 4.5.8), в межах: 0,1-630 мАс, що не відповідає медико-технічним вимогам характеристики рентгенівського генератора, визначеним Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації. ТОВ «Ксенко» у складі тендерної пропозиції надана форма «Медико-технічні вимоги до закупівлі» від 08.11.2019, в якій зазначено діапазон мАс в межах від 0,1 до 630 мАс та Посібник користувача «Система рентгенівська діагностична IMAX 6800» (Розділі ІV Технічні характеристики, сторінка 11), який містить варіювання значень діапазону (пункт 2.8) від 0,1 до 630 мАс, що не відповідає медико-технічним вимогам характеристики рентгенівського генератора, визначеним Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації. У технічній специфікації «Цифровий рентгенівський апарат TITAN 11», яка надана ТОВ «Медсервісгруп» у складі тендерної пропозиції, пристрій рентгенівського випромінювання (генератор) містить значення діапазону кількості електрики в межах 0,4-700 мАс, що не відповідає медико-технічним вимогам характеристики рентгенівського генератора, визначеним Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації. 2) Характеристики рентгенівського генератора містять наступні медико-технічні вимоги: значення діапазону зміни часу експозиції не менше ніж в межах від 1 мс до 6000 мс. В інструкції експлуатації з паспортом на комплекси рентгенівські діагностичні «КРАС» (сторінка 10), яка надана ТОВ «Ілатанмед» у складі тендерної пропозиції, міститься варіювання діапазону зміни часу експозиції (пункт 4.5.8), в межах: 0,001-6,3 сек, що не відповідає медико-технічним вимогам характеристики рентгенівського генератора, визначеним Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації. У формі «Медико-технічні вимоги до закупівлі» від 08.11.2019, наданій ТОВ «Ксенко» у складі тендерної пропозиції зазначено діапазон зміни часу експозиції в межах від 1 мс до 6300 мс та Посібник користувача «Система рентгенівська діагностична IMAX 6800» (Розділі ІV Технічні характеристики, сторінка 11), містить варіювання значень діапазону регулювання експозиції (пункт 2.10) від 0,001 до 6,3 сек, що не відповідає медико-технічним вимогам характеристики рентгенівського генератора, визначеним Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації. У технічній специфікації «Цифровий рентгенівський апарат TITAN 11», яка надана ТОВ «Медсервісгруп» в складі тендерної пропозиції, пристрій рентгенівського випромінювання (генератор) містить значення діапазону експозиції в межах 1 мс-10 с, що не відповідає медико-технічним вимогам характеристики рентгенівського генератора, визначеним Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації. Отже, технічні характеристики медичного візуалізаційного обладнання ТОВ «Ілатанмед», ТОВ «Медсервісгруп» та ТОВ «Ксенко» не відповідають медико-технічним вимогам, визначеним Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації. Крім того, інструкцією з підготовки тендерної пропозиції ТД (Розділ ІІІ) встановлено, що всі копії документів, окрім нотаріальних копій, повинні бути завірені підписом уповноваженої особи учасника зі скріпленням його підпису печаткою (у разі її використання) учасника (підписом учасника - фізичної особи, який не має печатки) із зазначенням фрази «Копія вірна», «Згідно з оригіналом» або «Відповідає оригіналові» на кожній сторінці копії документа. Недотримання учасником переліку та форм витребуваних документів буде розцінене замовником як невідповідність тендерної пропозиції такого учасника умовам тендерної документації та стане підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Разом з тим, на підтвердження документального досвіду виконання аналогічного договору у відповідності до Додатку № 6 до тендерної документації ТОВ «Ілатанмед» у складі своєї тендерної пропозиції надано додаткову угоду від 12.10.2018 № 1 до Договору № 6/10 від 12.10.2018 без зазначення фрази «Копія вірна», «Згідно з оригіналом» або «Відповідає оригіналові», що не відповідає вимогам ТД. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерні пропозиції учасників у разі якщо вони не відповідають умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Ілатанмед», ТОВ «Медсервісгруп» та ТОВ «Ксенко», як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, прийняв рішення про допущення вказаних пропозицій до аукціону, а також згідно з частиною 1 статті 31 Закону не відмінив торги, у зв’язку з допущенням до оцінки тендерних пропозицій менше ніж двох учасників.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 20.12.2019 10:15  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Аргументовані заперечення до висновку викладені у долученому Замовником вкладенні  
Дата редактирования  
Дата создания 24.12.2019 13:14  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.12.2019 Одеса № 429 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 03.12.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 03.12.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 03.12.2019 № 429 Витяг з Переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 3 UA-2019-10-21-000885-c 21.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ  
Дата решения о начале мониторинга 03.12.2019 00:00  
Дата публикации 03.12.2019 15:48  
Дата создания 03.12.2019 15:48  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477150  
Адрес компании Ukraine, Одеська, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) 
+38 (0 48) 724-35-76
rapsodia9@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 03.12.2019 15:48 - 25.12.2019 00:00  
Дата публикации решения о результатах 20.12.2019 10:15 - 07.01.2020 00:00