Описание |
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника встановлено порушення пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю, встановлено порушення норм частини 2 статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього - порушень не установлено. |
|
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
|
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Головного управління Національної поліції у Вінницькій області (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Укром» (лот 1), протокол засідання тендерного комітету від 03 жовтня 2019 року №59/2019, повідомлення про намір укласти договір, договір укладений з ТОВ «Укром» від 31 жовтня 2019 року №05-2019-03-655, повідомлення про внесення змін до договору від 06 листопада 2019 року, додаткову угоду від 06 листопада 2019 року №1, пояснення від 26 листопада 2019 року та 04 грудня 2019 року, отримані від замовника, через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укром», якого визначено переможцем торгів по лоту 1, умовам тендерної документації замовника, в частині ненадання до кінцевого строку подання тендерної пропозиції наступних документів:
- довідки, складеної учасником, яка містить відомості про учасника (не дотримано пункт 3 додатку 1 тендерної документації).
- копії аналогічного договору (не дотримано пункт 5 додатку 1 тендерної документації).
Крім того, встановлено, що учасником ТОВ «Укром» не дотримано вимоги пункту 5 додатку 1 тендерної документації в частині надання «Довідки щодо наявності власного центру підтримки користувачів та переліку працівників відповідної кваліфікації, що мають вищу освіту в галузі інформаційних технологій» без зазначення загального стажу роботи та стажу роботи в учасника.
Відповідно до вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, у разі її невідповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, та уклав з ним договір 31 жовтня 2019 року №05-2019-03-655.
Крім того встановлено, що замовником повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 03 жовтня 2019 року, а договір на закупівлю товару між замовником та ТОВ «Укром» укладено 31 жовтня 2019 року, тобто на 28 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, чим порушено вимоги частини 2 статті 32 Закону, а саме: замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. |
|