Дата создания мониторинга 18.10.2019 11:43. Дата последнего редактирования мониторинга 30.10.2019 17:29
Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок
ID мониторинга | UA-M-2019-10-18-000006 | |
ID | 1a279ce03d074481a8d3be7324db9cc9 |
Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)
Мониторинг опубликован
18.10.19
Нарушения не выявлены
Выводы
Описание | За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Зелбудсервіс», установлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено. |
Тип определенного нарушения | установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа, установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений) |
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок | З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
Дата публикации | 24.10.2019 17:20 |
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки | Дата закінчення моніторингу закупівлі: 24 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу будівництва Косівської райдержадміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол тендерного комітету б/д та б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Зелбудсервіс», укладений договір від 15 жовтня 2019 року №710-55-19. За результатами моніторингу установлено, що Замовником у пункті 1.1 Додатку 2 тендерної документації зазначено, що інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності Учасника повинна містити інформацію про найменування, кількість, термін експлуатації, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази. Проте, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» вищезазначена довідка не містить інформації про термін експлуатації обладнання та матеріально-технічної бази. Також, у пункті 3.1 Додатку 2 тендерної документації зазначено, що інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору на виконання аналогічних робіт, який є предметом закупівлі повинна містити інформацію про найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назву предмета закупівлі. Проте, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» вищезазначена довідка не містить інформації про адреси та контактні номери телефонів Замовників. Крім того встановлено, що Замовником у Додатку 3 тендерної документації вимагається надати пояснювальну записку, щодо виконання зазначених робіт, яка повинна включати інформацію щодо відповідності пропозиції Учасника технічному завданню Замовника згідно пункту «Технічна частина» ТД. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» вищезазначена пояснювальна записка відсутня. За результатами аналізу встановлено, що у Додатку 4 тендерної документації Замовником від учасника вимагається надати перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою та другою статті 17 Закону, та інші вимоги до учасника торгів, зокрема: - інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) з посиланням на Зведені відомості про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України, розміщена на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України www.amc.gov.ua в розділі «Діяльність у сфері державних/публічних закупівель», в якій учасник підтверджує, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); - інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що учасник або учасник попередньої кваліфікації не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). За результатами аналізу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Зелбудсервіс» вищезазначені довідки не завантажені. Також, слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» на веб-порталі Уповноваженого органу завантажено лист-згоду формі, що не відповідає формі визначеній Замовником у Додатку 8 тендерної документації. Таким чином, Замовником на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Зелбудсервіс», у зв’язку з її невідповідністю вимогам тендерної документації та яку визнано переможцем. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником укладено договір від 15.10.2019 №710-55-19 (далі – Договір) з ТОВ «Зелбудсервіс». Водночас Замовник не оприлюднив додатків до договору, які відповідно розділу 21 Договору складають його невід’ємну частину (Додаток 1 «Договірна ціна на виконання робіт з локальним кошторисом, відомістю ресурсів», Додаток 2 «Графік виконання робіт», Додаток 3 «Графік фінансування робіт» на веб-порталі Уповноваженого органу, чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону. |
Обнаружены нарушения (да/нет) | ДА |
Дата создания | 24.10.2019 17:20 |
Документы |
Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения
Описание | Розглянувши зауваження Західного офісу Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.) щодо надання документів переможцем торгів ТОВ «Зеленбудсервіс», Відділ будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Косівської районної державної адміністрації Івано-Франківської області повідомляє про наступне: Щодо зауваження, яке стосується пункту 1.1 Додатку 2 тендерної документації щодо інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності. Тендерна документація Учасника містила довідку про перелік обладнання, а також документи, які підтверджують кількість, власність та інформацію про їх купівлю, що дозволяє встановити термін їх експлуатації (файли «МТБ» «Довідка МТБ», «Наявність приміщення» у тендерній пропозиції Учасника). Також, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» у файлі «Пояснююча записка» міститься інформація щодо відповідності пропозиції Учасника технічному завданню Замовника згідно пункту «Технічна частина» ТД. Щодо подання інформації, яка міститься у Додатку 4 тендерної документації учасник надав перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою та другою статті 17 Закону, та інші вимоги до учасника торгів, зокрема у файлі «Довідка про відсутність підстав відмови» надана відповідна інформація. Відповідно до п.5 Розділу 3 Тендерної документації «Замовник не вимагає від учасника документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, а також інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільними». Замовник самостійно перевіри інформацію, яка міститься у відкритих державних реєстрах. Також, у пункті 3.1 Додатку 2 тендерної документації зазначено, що інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору на виконання аналогічних робіт, який є предметом закупівлі повинна містити інформацію про найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назву предмета закупівлі. Проте, у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» вищезазначена довідка не містить інформації про адреси та контактні номери телефонів Замовників., проте у складі тендерної документації подані копії вказаних договорів, які містять відповідну інформацію. Крім того встановлено, що стосується Додатку 3 тендерної документації учасник надав інформацію про відсутність підстав відмлви згідно ст. 17 Закону. Відповідно до п.5 Розділу 3 Тендерної документації «Замовник не вимагає від учасника документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, а також інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільними». Замовник самостійно перевіри інформацію, яка міститься у відкритих державних реєстрах. Також, слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Зелбудсервіс» на веб-порталі Уповноваженого органу завантажено лист-згоду у формі, що відповідає формі визначеній Замовником у Додатку 8 тендерної документації Файл «Про захист персональних даних». Для додаткової перевірки статусу суб’єктів господарювання існують відкриті інтернет ресурси, до яких є вільний доступ. Тим більше відповідно до п 7 ст. 28 ЗУ Про публічні закупівлі замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Розрахунок договірної остаточної ціни знаходиться у пропозиції учасника переможця. В ЗУ Про публічні закупівлі відсутні вимоги, щодо сканування і подання разом з договором розрахунку ціни, якщо він є в твердому вигляді апри підписанні договору, але на вимогу Західного офісу Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.) будуть додатково завантажені розрахунки договірної ціни. Таким чином, зауваження уповноваженого органу є необгрунтованими, а рішення про відміну закупівлі підлягає скасуванню. |
Дата редактирования | |
Дата создания | 30.10.2019 17:29 |
РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА
Описание оснований для проведения мониторинга | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.10.2019 № 54 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 18.10.2019 № 54 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2019-09-11-000902-c 11.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА |
Дата решения о начале мониторинга | 18.10.2019 00:00 |
Дата публикации | 18.10.2019 12:43 |
Дата создания | 18.10.2019 12:43 |
Документы |
УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА
Название организации | Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.) |
Идентификатор закупки | UA-EDR: 40913619 |
Адрес компании | Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ |
Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
Контактное лицо | Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.) |
+38 (0 68) 759-11-52
|
gamulyakig@gmail.com |
Название организации | Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.) |
Идентификатор закупки | UA-EDR: 40913619 |
Адрес компании | Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ |
Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
Контактное лицо | Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.) |
+38 (0 66) 441-05-75
|
viktoriiagrabovetska@gmail.com |
Даты и сроки
Период мониторинга | 18.10.2019 12:43 - 08.11.2019 23:00 | |
Дата публикации решения о результатах | 24.10.2019 17:20 - 07.11.2019 23:00 |