Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 02.03.2020 12:26. Дата последнего редактирования мониторинга 18.03.2020 22:06

Информация, полученая от общественных объединений о наличии признаков нарушениния (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок, выявленых по результатам общественного контроля в сфере публичных закупок в соответствии с ст. 9 Закона

ID мониторинга UA-M-2020-03-02-000051  
ID e137d54ab3b64cdcb80652499b7a2b18  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
02.03.20
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Енерго Строй Сервіс» встановлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 18.03.2020 22:06  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), роз’яснення до процедури, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.09.2019 (зі змінами), реєстри тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС» (далі – ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС») (лот 1, 2), протокол засідання тендерного комітету від 11.10.2019, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2019, договір про закупівлю від 30.10.2019 № ЦЗВ-02-03819-01, укладений з ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС» за лотом 1 та 2, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 28.12.2019 № 1 до договору. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що через електронну систему закупівель оприлюднені запитання та вимоги до Замовника від 23.08.2019 та 26.08.2019 щодо тендерної документації, відповідь на які надана 13.09.2019 та 11.09.2019 відповідно, тобто з перевищенням терміну (три робочі дні) для надання роз’яснень, чим порушено вимоги частини першої статті 23 Закону. Відповідно до пункту 3.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу щодо переліку документів, які надаються учасниками для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам відповідно до статей 16, 17 Закону, що зазначені в пункті 3.1. Додатку № 2 до тендерної документації, зокрема, щодо надання учасниками Довідки довільної форми за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою з інформацією про відсутність підстав, визначених у ч. 1, 2 ст. 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно до додатку № 5. Поряд з тим, тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС» не містила інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги пункту 3.1. Додатку № 2 тендерної документації. На порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та всупереч вимогам абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій. Проте, Замовник визнав переможцем торгів за лотами №№ 1, 2 ТОВ «Енерго Строй Сервіс» з яким уклав договір поставки від 30.10.2019 № ЦЗВ-02-03819-01 на загальну суму 3 795 049,20 гривні.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 18.03.2020 22:06  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.03.2020 № 53 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 02.03.2020 № 53 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10 UA-2019-08-22-003166-c 22.08.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі" Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата решения о начале мониторинга 02.03.2020 00:00  
Дата публикации 02.03.2020 17:21  
Дата создания 02.03.2020 17:21  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
hocinskaya.monitoryng@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 02.03.2020 17:21 - 24.03.2020 00:00  
Дата публикации решения о результатах 18.03.2020 22:06 - 02.04.2020 01:00