Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 05.08.2019 16:59. Дата последнего редактирования мониторинга 13.08.2019 14:44

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2019-08-05-000028  
ID 189c24b010b64d4085f32ff542fbbe7f  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении

Мониторинг опубликован
05.08.19
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту другого Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм статей 17, 22, 25 та 28 Закону. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения , установлены нарушения законодательства в части составления форм документов в сфере публичных закупок  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 06.08.2019 11:44  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом та відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник). За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктом «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», «10-2. Джерело фінансування закупівлі». Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель Замовник відміняє торги. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація в порушення частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону не містить вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасниками закупівлі в довільній формі. В недотримання вищенаведеного, Замовник в Додатку 2 тендерної документації не вимагав в учасників подання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону. Проведеним моніторингом встановлено, що пункт 3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації містить вимогу, що переможець торгів надає замовнику протягом строку для укладання договору Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf, у форматі imd, а також у друкованому вигляді (в трьох примірниках), що відображатиме повну вартість робіт згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації. Поряд з тим, вимога щодо надання договірної ціни з розрахунками під час подання тендерної пропозиції, у тендерній документації Замовника відсутня. Слід зазначити, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. При цьому Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Відповідно до частини 3 статті 25 Закону № 922, тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Крім того, відповідно до абзацу 4 частини 5 статті 28 Закону замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Отже, вимоги встановлені Замовником у тендерній документації, суперечать нормам статті 25 та 28 Закону. Статтею 3 Закону, передбачено принципи за якими здійснюється закупівлі, серед яких зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 06.08.2019 11:44  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Замовником усунено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що викладені у висновку Західного офісу держаудитслужби Державної аудиторської служби України, шляхом внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі та внесення змін до тендерної документації (рішення тендерного комітету від 09.08.2019 протокол №213).  
Дата редактирования  
Дата создания 13.08.2019 14:36  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.08.2019 №127 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.08.2019 № 127 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-19-000536-a 19.07.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК  
Дата решения о начале мониторинга 05.08.2019 00:00  
Дата публикации 05.08.2019 17:24  
Дата создания 05.08.2019 17:24  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479801  
Адрес компании Ukraine, Львівська, Львів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) 
+38 (0 67) 734-46-22
kristina-ivaskevich@meta.ua 

Название организации Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479801  
Адрес компании Ukraine, Львівська, Львів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) 
+38 (0 67) 804-80-81
olgakolodcak@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 05.08.2019 17:24 - 29.08.2019 00:00  
Дата публикации решения о результатах 06.08.2019 11:44 - 21.08.2019 00:00