Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 19.08.2019 12:31. Дата последнего редактирования мониторинга 23.08.2019 15:28

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2019-08-19-000034  
ID 1046a10f64394b598bf8f80fa70176ec  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
19.08.19
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами оприлюднення запиту про надання пояснень встановлено порушення частини п’ятої статті 7-1 Закону в частині не надання пояснень Замовником. За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части составления форм документов в сфере публичных закупок, установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 21.08.2019 відмінив процедуру закупівлі, чим усунув виявлені порушення.  
Дата публикации 23.08.2019 15:28  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Сторожинецької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол №149 від 16.07.2019); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.08.2019; протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.08.2019; повідомлення про намір укласти договір від 05.08.2019; тендерну пропозицію ТОВ «МАРКО 2». За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір не внесена інформація щодо джерела фінансування закупівлі, чим не дотримано вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490). У зв’язку з цим, у ході проведення моніторингу закупівлі постала потреба в отриманні пояснень, 19.08.2019 через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання пояснень. Однак, Замовник у визначений законодавством термін (протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень) відповіді не надав, що є порушенням частини п’ятої статті 7-1 Закону. Крім того за результатами аналізу інформації та документів, оприлюднених в електронній системі закупівель установлено, що вимогами підпункту 7 Додатку 4 тендерної документації Замовника визначено: учасник, якщо не є виробником запропонованої продукції, що є предметом даної закупівлі, повинен надати лист-гарантію від виробника на ім’я учасника, що учасник має право представляти продукцію виробника на даній закупівлі (з вказанням ідентифікатора закупівлі, замовника та предмету закупівлі). У тендерній пропозиції ТОВ «МАРКО 2» відсутній лист-гарантія від виробника на ім’я учасника. На порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МАРКО 2», як таку що не відповідає умовам тендерної документації. В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлені порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 20.08.2019 №177 у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 23.08.2019 15:28  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.08.2019 № 35 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 19 серпня 2019 року №35 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2019-07-16-000382-c від 16.07.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР  
Дата решения о начале мониторинга 19.08.2019 00:00  
Дата публикации 19.08.2019 14:29  
Дата создания 19.08.2019 14:29  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913650  
Адрес компании Ukraine, Чернівецька, Чернівці  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.) 
+38 (0 37) 255-28-80
innamoshuk@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 19.08.2019 14:29 - 12.09.2019 00:00  
Дата публикации решения о результатах 23.08.2019 15:28 - 11.09.2019 00:00