Процедура закупки объявлена 12.02.2019 15:21. Дата последних изменений - 01.03.2019 15:22
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний) -
Идентификатор закупки | UA-2019-02-12-000711-c | |
ID | 7ba80e3826c947818edbfad5d3c97fe0 |
Ожидаемая стоимость
64`900.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" | |
Ожидаемая стоимость | 64`900.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 600.00 Гривна | |
Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
12.02.19
Период уточнений
до 18.02.19
Прием предложений
до 21.02.19
Аукцион
22.02.19
Квалификация
с22.02.19
Предложения рассмотрены
с25.02.19
Завершен
01.03.19
13.02.2019, 09:27
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Общий вопрос о закупке
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.02.2019, 15:09)
У відповідь на Ваш запит від 13.02.2019р. Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне.
Комунальним підприємством «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» розпочато процедуру закупівлі «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)», ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-12-000711-c, очікувана вартість закупівлі: 64 900,00 грн. (шістдесят чотири тисячі дев’ятсот гривень 00 копійок).
Учасники подають свої пропозиції відповідно до вимог зазначених в Документації про проведення допорогової закупівлі.
Комунальним підприємством «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» розпочато процедуру закупівлі «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)», ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-12-000711-c, очікувана вартість закупівлі: 64 900,00 грн. (шістдесят чотири тисячі дев’ятсот гривень 00 копійок).
Учасники подають свої пропозиції відповідно до вимог зазначених в Документації про проведення допорогової закупівлі.