Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 12.02.2019 15:21. Дата последних изменений - 01.03.2019 15:22

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний) -

Идентификатор закупки UA-2019-02-12-000711-c  
ID 7ba80e3826c947818edbfad5d3c97fe0  
Ожидаемая стоимость
64`900.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"  
Ожидаемая стоимость 64`900.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 600.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
12.02.19
Период уточнений
до 18.02.19
Прием предложений
до 21.02.19
Аукцион
22.02.19
Квалификация
с22.02.19
Предложения рассмотрены
с25.02.19
Завершен
01.03.19
13.02.2019, 09:27
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Общий вопрос о закупке
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.02.2019, 15:09)
У відповідь на Ваш запит від 13.02.2019р. Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне.
Комунальним підприємством «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» розпочато процедуру закупівлі «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)», ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-12-000711-c, очікувана вартість закупівлі: 64 900,00 грн. (шістдесят чотири тисячі дев’ятсот гривень 00 копійок).
Учасники подають свої пропозиції відповідно до вимог зазначених в Документації про проведення допорогової закупівлі.