| Описание |
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 3 статті 17, пункту 7 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону, частини четвертої статті 36 Закону, що призвело до нікчемності договору у відповідності до частини 1 статті 37 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю,– порушень не встановлено. |
|
| Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
|
| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 17.05.2019.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 11.02.2019 № 194, зі змінами від 27.02.2018 № 305 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОТЛОТУРБОПРОМ» (далі – Переможець), інформація про визначення переможця б/н та б/д (оприлюднена 20.03.2019), повідомлення про намір укласти договір, договір від 09.04.2019 № 1064/ЗЕ-19.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Також, відповідно до пункту 7 частини 2 статті 22 Закону ТД повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
При цьому, аналізом встановлено, що проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги пункту 7 частини 2 статті 22 Закону.
Крім того, перевіркою документів, розміщених в електронній системі закупівель, встановлено, що в порушення абзацу 2 частини 5 статті 28 Закону Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону протокол розгляду тендерних пропозицій, та який відповідно до частини четвертої статті 11 Закону підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами з відображенням результатів поіменного голосування, з кожного питання.
До того ж, за результатами моніторингу встановлено, що договір від 09.04.2019 № 1064/ЗЕ-19 укладено з порушенням частини четвертої статті 36 Закону, оскільки:
- відповідно до проекту договору (додаток 6 до ТД) та погодження Учасника з таким проектом (лист від 05.03.2019 № 218/10) підрядник протягом 30 календарних днів з дня отримання авансових коштів підтверджує їх використання наданням Замовнику звіту про використання коштів за призначенням, а відповідно до умов укладеного договору - 60 календарних днів;
- відповідно до проекту договору (додаток 6 до ТД) та погодження Учасника з таким проектом (лист від 05.03.2019 № 218/10) у разі прострочення підрядником термінів (строків) заміни (у комплектації) поставленого неякісного (некомплектного) Товару він сплачує Замовнику і неустойку у розмірі 0,1 % від вартості Товару належної якості, однак відповідно до умов укладеного договору у розмірі 1,1 % від ціни Товару.
Враховуючи зазначене, договір від 09.04.2019 № 1064/ЗЕ-19 є нікчемним у відповідності до частини 1 статті 37 Закону. |
|