Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 16.01.2019 13:44. Дата последнего редактирования мониторинга 24.01.2019 11:09

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2019-01-16-000019  
ID 41a540ccb5d84cc8a2af242dfa10aeba  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении

Мониторинг опубликован
16.01.19
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог статті 4, частини першої статті 10 Закону та абзацу другого пункту 2 наказу Мінекономрозвитку. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності визначення предмета закупівлі порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа, установлены нарушения законодательства в части составления форм документов в сфере публичных закупок  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №190, із змінами, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 16.01.2019 16:45  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів Комунальним закладом "Хотинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2" (далі – Замовник). За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником не оприлюднено річний план закупівель на 2019 рік, відповідно до якого здійснюється дана закупівля. Також, на порушення вимоги частини першої статті 10 Закону, відповідно до якої Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, Замовником не оприлюднено тендерну документацію із зазначенням обов’язкових складових відповідно до частини другої статті 22 Закону (кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановленні статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов). Крім цього, Замовником не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2019-01-12-000053-с, що є порушенням вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку).  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 16.01.2019 16:45  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Реагуючи на лист Західного офісу Держаудитслужби щодо моніторингу закупівлі "електрична енергія" ID моніторингу: UA-M-2019-01-16-000019, повідомляємо наступне: 1. Помилки, вказані по результатам моніторингу, виникли через те, що майданчик оновлював свої дані і тендерні документи і підпис не прикріпилися. 2. Сьогодні виправлено допущені помилки, тендерна документація розміщена, підписана КЕП, план закупівлі розміщений в прозорро. Дякуємо за проведений моніторинг.  
Дата редактирования  
Дата создания 17.01.2019 21:48  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание -  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа: Да; установлены нарушения законодательства в части составления форм документов в сфере публичных закупок: Да  
Дата создания 24.01.2019 11:09  

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.01.2019 № 3 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Скутар К.В. від 16.01.2019 Начальник П. ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 16 січня 2019 року №3 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2019-01-12-000053-с від 12.01.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 16.01.2019 00:00  
Дата публикации 16.01.2019 15:52  
Дата создания 16.01.2019 15:52  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913650  
Адрес компании Ukraine, Чернівецька, Чернівці  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.) 
+38 (0 37) 255-28-80
innamoshuk@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 16.01.2019 15:52 - 07.02.2019 00:00  
Дата публикации решения о результатах 16.01.2019 16:45 - 31.01.2019 00:00