Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 24.04.2019 15:57. Дата последнего редактирования мониторинга 23.05.2019 16:27

Данные автоматических индикаторов риска

ID мониторинга UA-M-2019-04-24-000057  
ID 2f877be8cbab41d097388e5b019a82ad  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
24.04.19
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника встановлено порушення вимог пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону. Крім того, за результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 2 Наказу. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK 1-2_1 ; RISK 1-13_1; RISK 1-12; RISK 1-13_2) не підтверджено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части составления форм документов в сфере публичных закупок, установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 20.05.2019 16:59  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) Вінницького обласного спеціалізованого будинку дитини з ураженням центральної нервової системи та порушенням психіки (далі - замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції переможців торгів ФОП Москаленко Ю.М. (лот №1) та ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД (лот №2) на відповідність вимогам тендерної документації замовника, рішення тендерного комітету про визначення переможців від 25 січня 2019 року №26 (лот 1) та 25 січня 2019 року №27 (лот 2), повідомлення про намір укласти договори, договори від 05 лютого 2019 року №15-Т (по лоту 1) та від 05 лютого 2019 року №16-Т (по лоту 2). За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником порушено вимоги абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі - Наказ), а саме: не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2019-01-08-000121-b. Крім того, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Москаленко Ю.М., якого визначено переможцем торгів за лотом 1, умовам тендерної документації замовника, в частині відсутності у її складі документів, які вимагались на підтвердження кваліфікаційних вимог, зокрема листа-відгука від замовника щодо виконання умов одного із договорів, зазначеного у довідці про добросовісне виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, чим не дотримано вимог пункту 3.3 таблиці 1 додатку 3 тендерної документації. Також надана ФОП Москаленко Ю.М. у складі тендерної пропозиції специфікація, що є додатком 1 до проекту договору про постачання та є його невід’ємною частиною, не відповідає визначеній замовником формі, чим не дотримано вимоги додатку 5 тендерної документації. Крім того, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД, якого визначено переможцем торгів за лотом 2, умовам тендерної документації замовника, в частині відсутності у її складі наступних документів : - протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою учасника (не дотримано вимог пункту 2.1.1 таблиці 2 додатку 3 тендерної документації); - статуту або іншого установчого документу (завантажено лише першу сторінку статуту) (не дотримано вимог пункту 11 таблиці 2 додатку 3 тендерної документації); - листа-відгука від замовника щодо виконання умов одного із договорів, зазначеного у довідці про досвід виконання ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД аналогічних договорів щодо поставки м’яса птиці за останнє півріччя (не дотримано вимог пункту 3.3 таблиці 1 додатку 3 тендерної документації); - специфікації, передбаченої у складі Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (не дотримано вимог додатку 4 тендерної документації); - технічних вимог, які є додатком 2 до проекту договору та відповідно його невід’ємною частиною (не дотримано вимог додатку 5 тендерної документації). Також наданий ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД перелік тендерної документації не відповідає формі, визначеній замовником, чим не дотримано вимоги додатку 1 тендерної документації. Відповідно до пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та умовам тендерної документації. Однак, на порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ФОП Москаленко Ю.М. та ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД, як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, та уклав з ними договори 05 лютого 2019 року №15-Т (по лоту 1) та 05 лютого 2019 року №16-Т (по лоту 2).  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 20.05.2019 16:59  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником порушено вимоги абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі - Наказ), а саме: не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2019-01-08-000121-b. Крім того, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Москаленко Ю.М., якого визначено переможцем торгів за лотом 1, умовам тендерної документації замовника, в частині відсутності у її складі документів, які вимагались на підтвердження кваліфікаційних вимог, зокрема листа-відгука від замовника щодо виконання умов одного із договорів, зазначеного у довідці про добросовісне виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, чим не дотримано вимог пункту 3.3 таблиці 1 додатку 3 тендерної документації. Також надана ФОП Москаленко Ю.М. у складі тендерної пропозиції специфікація, що є додатком 1 до проекту договору про постачання та є його невід’ємною частиною, не відповідає визначеній замовником формі, чим не дотримано вимоги додатку 5 тендерної документації. Крім того, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД, якого визначено переможцем торгів за лотом 2, умовам тендерної документації замовника, в частині відсутності у її складі наступних документів : - протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою учасника (не дотримано вимог пункту 2.1.1 таблиці 2 додатку 3 тендерної документації); - статуту або іншого установчого документу (завантажено лише першу сторінку статуту) (не дотримано вимог пункту 11 таблиці 2 додатку 3 тендерної документації); - листа-відгука від замовника щодо виконання умов одного із договорів, зазначеного у довідці про досвід виконання ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД аналогічних договорів щодо поставки м’яса птиці за останнє півріччя (не дотримано вимог пункту 3.3 таблиці 1 додатку 3 тендерної документації); - специфікації, передбаченої у складі Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (не дотримано вимог додатку 4 тендерної документації); - технічних вимог, які є додатком 2 до проекту договору та відповідно його невід’ємною частиною (не дотримано вимог додатку 5 тендерної документації). Також наданий ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД перелік тендерної документації не відповідає формі, визначеній замовником, чим не дотримано вимоги додатку 1 тендерної документації. Усунути порушення щодо не накладення електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів неможливо, оскільки накладення ЕЦП відбувається на етапі оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Крім того, договір про постачання м’яса яловичого, печінки яловичої з ФОП Москаленко Ю.М. підписано 05 лютого 2019 року і станом на 21 травня 2019 року сума виконання договору становить 43948,36 грн. та договір про постачання філе курячого з ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД підписано теж 05 лютого 2019 року і станом на 21 травня 2019 року сума виконання договору становить 39936,00 грн. Так, з моменту підписання договорів та на теперішній час відбувається безперервне постачання м’ясної продукції постачальниками, договірні зобов’язання між сторонами повністю виконуються, претензій та зауважень до якості продукції та термінів її поставки у замовника немає. М’ясо для вихованців нашого спеціалізованого закладу є продуктом першої необхідності і відсутність даного продукту харчування на невизначений термін унеможливлює розірвання договору з постачальниками. Таким чином порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції, а саме, невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Москаленко Ю.М., якого визначено переможцем торгів за лотом 1, умовам тендерної документації замовника, в частині відсутності у її складі документів, які вимагались на підтвердження кваліфікаційних вимог, зокрема листа-відгука від замовника щодо виконання умов одного із договорів, зазначеного у довідці про добросовісне виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, а також надання ФОП Москаленко Ю.М. у складі тендерної пропозиції специфікації, що є додатком 1 до проекту договору про постачання та є його невід’ємною частиною, не відповідної форми усунути неможливо.Розірвання договору приведе до погіршення якості харчування дітей через відсутність основних продуктів харчування - м’яса яловичого, печінки яловичої. Порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції, а саме, невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД, якого визначено переможцем торгів за лотом 2, умовам тендерної документації замовника, в частині відсутності у її складі наступних документів : - протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою учасника; - статуту або іншого установчого документу (завантажено лише першу сторінку статуту); - листа-відгука від замовника щодо виконання умов одного із договорів, зазначеного у довідці про досвід виконання ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД аналогічних договорів щодо поставки м’яса птиці за останнє півріччя; - специфікації, передбаченої у складі Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; - технічних вимог, які є додатком 2 до проекту договору та відповідно його невід’ємною частиною, а також надання ТОВ ТВФ «Поділля-К» ЛТД переліку тендерної документації не відповідної форми, усунути неможливо. Розірвання договору приведе до погіршення якості харчування дітей через відсутність одного із основних продуктів харчування - філе курячого.  
Дата редактирования  
Дата создания 23.05.2019 16:25  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.04.2019 №22 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24.04.2019 №22 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2019-01-08-000121-b 08.01.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.  
Дата решения о начале мониторинга 24.04.2019 00:00  
Дата публикации 25.04.2019 12:11  
Дата создания 25.04.2019 12:11  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 43) 266-13-92
laevskazakupivli@gmail.com 

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 43) 266-12-82
radevuchzakupivli@gmail.com 

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 43) 266-13-92
02sosliuk@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 25.04.2019 12:11 - 22.05.2019 00:00  
Дата публикации решения о результатах 20.05.2019 16:59 - 06.06.2019 00:00