Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 06.12.2025 22:42. Дата последних изменений - 06.12.2025 22:52

Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015- 55510000- 8 - Послуги їдалень

Идентификатор закупки UA-2025-12-06-001480-a  
ID cb4463bf2f584390a50f0c85a4c00aae  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-06-001285-a  
Ожидаемая стоимость
750`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Відділ освіти Бородянської селищної ради  
Ожидаемая стоимость 750`000.00 Гривна (с НДС)  
Обоснование Підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
06.12.25
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
06.12.25

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015- 55510000- 8 - Послуги їдалень
ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 07801, Україна, Київська область, селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна, буд. 226
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 05.12.2025 - 31.12.2025
Цена за единицу: 750000 Гривна
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.12.2025 22:50
Версия документа от: 06.12.2025 22:50
ID: 7ee446e9206c42a3b093358922edcee5

?:tender item config

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Відділ освіти Бородянської селищної ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 43078651  
Юридический адрес 07801, Україна, Київська область, селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 226  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы

Заключенные договоры

Номер договора
186-П
Дата подписания
05.12.2025
Дата начала действия
05.12.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
750`000.00 Гривна без НДС