| Описание |
За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, пункту 4 частини першої статті 30 та абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено. |
|
| Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
|
| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2018 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" (далі – Замовник) від 13.09.2018 № 107; тендерні пропозиції учасників ТОВ "Педерсен енд Партнерс", ТОВ "Уорд Хауел Україна", ТОВ "Телент Едвайзор", ТОВ "Ворлд Екзекьютів Партнерз", ТОВ "Аванта Кадрові Рішення"; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 26.10.2018 № 107/1; повідомлення про намір укласти договір; договір від 15.11.2018 № 14/3309/18; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 13.12.2018.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) тендерна документація не містить обов'язкової вимоги щодо способу документального підтвердження переможцем торгів відсутності підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону.
Щодо тендерних пропозицій учасників ТОВ "Педерсен енд Партнерс", ТОВ "Уорд Хауел Україна" та ТОВ "Телент Едвайзор", яких Замовник допустив до оцінки, установлено таке.
Аналізом тендерної пропозицій учасника ТОВ "Педерсен енд Партнерс" установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
у тендерній пропозиції документально не підтверджено наявності офісів у країнах Південної Америки, а саме: Бразилії (Сан-Пауло), Колумбії (Богота), Мексиці (Мехіко) та Перу (Ліма), а також інших офісів, які він зазначив у таблиці 1 до листа про відповідність кваліфікаційним критеріям, що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1.1 додатка 7 тендерної документації;
у тендерній пропозиції відсутні копій трудових книжок та/або трудових контрактів Готьє Вассера, Кріса Баррета та Скотта Еверсмана, що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1.2 додатка 7 тендерної документації;
надана банківська гарантія не підписана (не скріплена) електронним цифровим підписом, що не відповідає умовам пункту 2 розділу ІІ та абзацу другого додатка 10 тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозицій учасника ТОВ "Уорд Хауел Україна" установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
у складі тендерної пропозиції відсутня інформація щодо країн Південної Америки, в яких розміщені його офіси, та їх документальне підтвердження, що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1.1 додатка 7 тендерної документації;
у складі тендерної пропозиції відсутні копії трудової книжки та/або трудового контракту на Хайдера Асада та Вільяма Потвіна, а предметом наданої угоди на Томаса У. Довді є пошук керівників вищої ланки виключно для ПАТ "Укрнафта", що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1.2 додатка 7 тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозицій учасника ТОВ "Телент Едвайзорс" установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
у тендерній пропозиції документально не підтверджено наявності офісу в Україні (Odgers Berndtson згідно з ліцензійною угодою між ТОВ "Телент Едвайзорс" та OB International search limited), що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1.1 додатка 7 тендерної документації.
у складі тендерної пропозиції відсутні резюме Комліченка Олексія та Бондаря Романа, що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1.2 додатка 7 тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з вимогами абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом.
Отже, Замовник, в особі тендерного комітету, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив та допустив до оцінки тендерні пропозиції учасників ТОВ "Педерсен енд Партнерс", ТОВ "Уорд Хауел Україна" та ТОВ "Телент Едвайзор", які не відповідали вимогам тендерної документації та всупереч вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги. |
|