Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 28.05.2025 11:30. Дата последнего редактирования мониторинга 02.09.2025 17:24

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-05-28-000008  
ID 636a1ec0c0624a79a77e52d011e36272  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
28.05.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 12.06.2025 17:05  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.04.2025 № 25/З-2025, звернення за роз’ясненням щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.04.2025, відповідь Замовника на звернення, оприлюднену в електронній системі закупівель 24.04.2025, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «БЕРГ ГРУПП» (далі – ТОВ «БЕРГ ГРУПП») та приватного підприємства «ДОРСТРОЙ.» (далі – ПП «ДОРСТРОЙ.»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «БЕРГ ГРУПП» та ПП «ДОРСТРОЙ.» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «БЕРГ ГРУПП» та ПП «ДОРСТРОЙ.» виявлених Замовником невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 08.05.2025 № 28/З-2025, від 14.05.2025 № 29/З-2025 та від 16.05.2025 № 31/З-2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.05.2025, договір про закупівлю від 22.05.2025 № 85/25, пояснення та документи Замовника, отримані 10.06.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 12.06.2025 17:05  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.05.2025 Одеса № 104 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 22.05.2025 № 003100-18/6322-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 28.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 28.05.2025 № 104 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 2 UA-2025-04-21-007565-a 21.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ  
Дата решения о начале мониторинга 28.05.2025 00:00  
Дата публикации 28.05.2025 11:58  
Дата создания 28.05.2025 11:58  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477150  
Адрес компании Ukraine, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 48) 705-51-89
molodoi2003@ukr.net 

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477150  
Адрес компании Ukraine, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 48) 705-51-89
r.v.hladkyi@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 28.05.2025 11:58 - 19.06.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 12.06.2025 17:05 - 18.06.2025 00:00