Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 05.05.2025 11:54. Дата последнего редактирования мониторинга 03.07.2025 12:43

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-05-05-000040  
ID 39cbcf41ee4e4991bd77c70a2e0772cd  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
05.05.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлі установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ФОП Дацко Володимир Олександрович, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом не допущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 14.05.2025 17:24  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Браїлівського закладу дошкільної освіти № 2 «Веселка» Жмеринської міської територіальної громади (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 04.04.2025 № 5), тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Дацко Володимир Олександрович (далі – ФОП Дацко Володимир Олександрович), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.04.2025 № 6, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25.04.2025 № 9/25 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 08.05.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Постанови № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Абзацом першим пункту 17 Постанови № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Постанови № 1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та Постанови № 1178. Згідно з абзацом 2 пункту 46 Постанови № 1178 договір про закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону. Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строк, встановлений пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10, абзацу другого частини першої статті 41 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель договір та додатки до нього № 1, № 2, № 4, № 5 та № 7 (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, а також не оприлюднив додатки № 3 та № 6 до договору, які є його невід’ємною частиною. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Замовник надав пояснення, що не спростовують факт виявлених порушень. В ході моніторингу 08.05.2025 Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив договір від 25.04.2025 № 9/25, додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 14.05.2025 17:24  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание За результатами проведеного Державною аудиторською службою України в Вінницькій області моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт найпростішого укриття за адресою :с-ще.:Браїлів, вул.Осипа Юцевича 14 (код ДК 021-2015:45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-04-012473-a) 14 травня 2025 року в електронній системі було оприлюднено висновок про результати перевірки, якою встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі". За наслідками проведеного моніторингу 15 травня 2025 року уповноважену особу було ознайомлно із резульлатими моніторингу, було вказано на допущені недоліки та порушення, проведену роз'яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм законодавства у своїй подальшій роботі. Також зобов'язано направити уповноважену особу на навчання щодо підвищення кваліфікації з проведення публічних закупівель для недопущення у майбутньому данних порушень. За наслідками проведеного моніторингу з вищевказаної закупівлі директором Браїлівського ЗДО №2 "Веселка" Плетенчук Н.П. видано наказ №36-к/тр від 15.05.2025 року, за наслідками якого із Вернигори Т.І. знято премію в 100% розмірі за травень місяць 2025 року.  
Дата редактирования  
Дата создания 19.05.2025 17:49  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 №64-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 05.05.2025 №64-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19.UA-2025-04-04-012473-a, 04.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 05.05.2025 00:00  
Дата публикации 05.05.2025 16:51  
Дата создания 05.05.2025 16:51  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 43) 266-13-92
l.v.ryzhii@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 05.05.2025 16:51 - 27.05.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 14.05.2025 17:24 - 29.05.2025 00:00