Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 02.06.2025 16:47. Дата последнего редактирования мониторинга 17.06.2025 13:25

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-06-02-000087  
ID de9501db13ff4dce834bf7011e40acaf  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
02.06.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УНИФОРМА» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення виконання зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 10.06.2025 15:21  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Харківського національного університету внутрішніх справ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 01.04.2025 № 25/04/41/1 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.04.2025 року; тендерну пропозицію ТОВ «УНИФОРМА»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 09.04.2025 № 25/04/09/1; повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2025 року; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 18.04.2025 №7153 (далі – Договір); пояснення Замовника від 06.06.2025, оприлюднене через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УНИФОРМА» встановлено наступне. Вимогами підпункту 5.9 пункту 5 (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Додатку 1 до тендерної документації встановлена необхідність надати скановані оригінали протоколів випробувань тканини темно-синього кольору (для виготовлення костюмів (сорочка, брюки) та кепі), що виготовлена у відповідності із ДСТУ ГОСТ 21790:2008 «Тканини бавовняні і змішані для одягу. Також пунктом 5 (Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що у разі якщо учасник не є заявником проведення випробувань, отримання сертифікатів, він має надати дозвіл від такого заявника з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі. При цьому, учасник ТОВ «УНИФОРМА» надав протокол випробовувань (файл «5.9.ПрАТ ЧШК Протокол випробувань тканина (костюм та кепі) арт.3446.PDF»), де замовником випробовувань є ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат». Однак, дозвіл від ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі у складі тендерної пропозиції ТОВ «УНИФОРМА» відсутній, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 03.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. Замовник 06.06.2025 надав пояснення наступного змісту: «…учасник ТОВ «УНИФОРМА» отримано тканину для виробництва предмету закупівлі та протокол випробувань на відповідну тканину не від заявника випробувань, а від його представника ПП «Проспер». На виконання Підпункту 5.11 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «У разі, якщо Учасник у складі своєї пропозиції подає вищезазначені документи, що видані іншій юридичній або фізичній особі, у такому випадку Учаснику необхідно надати документальне підтвердження наявності правовідносин в Учасника з такою особою (копія договору, гарантійного листа або іншого документу) стосовно отримання (придбання, використання тощо) текстильних матеріалів, що є предметом проведення таких випробувань».». Однак, надане пояснення не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «УНИФОРМА» вимогам тендерної документації в якій встановлена чітка вимога надання учасником дозволу від такого заявника (у разі якщо учасник не є заявником) з посиланням на ідентифікатор цієї закупівлі не залежно від того, хто саме надав учаснику дозволи заявник випробувань, або його представник. Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УНИФОРМА» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, та проколом щодо прийняття рішенням уповноваженою особою від 09.04.2025 № 25/04/09/1 визнав його переможцем торгів та уклав з ним Договір.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 10.06.2025 15:21  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2025-06-02-000087 від 02.06.2025 за закупівлею UA-2025-04-01-007134-a кепі темно-синього кольору, шапка темно-синього кольору, костюм (сорочка, брюки), фуфайка з короткими рукавами, термобілизна, черевики чорного кольору, черевики з високими берцями чорного кольору, погони накладні з літерою «К», нарукавний знак «Поліція», нарукавний знак «ХНУВС», 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", а саме здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення виконання зобов’язань за Договором. Припинення виконання зобов’язань за Договором здійснити шляхом оприлюднення звіту про виконання договору відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону (замовник оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання). Зобов’язання за договором виконано в повному обсязі.  
Дата редактирования  
Дата создания 17.06.2025 13:19  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга НАКАЗ 02.06.2025 №186 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 02.06.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 02.06.2025 № 186 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 9 UA-2025-04-01-007134-a 01.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА  
Дата решения о начале мониторинга 02.06.2025 00:00  
Дата публикации 02.06.2025 18:25  
Дата создания 02.06.2025 18:25  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40478572  
Адрес компании Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 96) 810-10-74
y.s.kononenko@dasu.gov.ua 

Название организации ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40478572  
Адрес компании Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 99) 663-68-36
o.m.aliabieva@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 02.06.2025 18:25 - 24.06.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 10.06.2025 15:21 - 25.06.2025 00:00