Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 24.06.2025 16:05. Дата последнего редактирования мониторинга 21.07.2025 18:40

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-06-24-000043  
ID 22391c26836b40a9ab3416b154581704  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
24.06.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами моніторингу, установлено порушення вимог пункту 5 статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання відповідності внесення змін до тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій ТОВ «ГУДВІЛ» та ТОВ «УКРГОСТ ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 15.07.2025 12:31  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.03.2025 № 63/2025, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 11.04.2025, тендерні пропозиції ТОВ «ГУДВІЛ» та ТОВ «УКРГОСТ ГРУП», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГУДВІЛ» від 18.04.2025 № 97/2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця торгів ТОВ «УКРГОСТ ГРУП» від 22.04.2025 № 101/2025 та повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2025, договір на закупівлю товарів від 29.04.2025 № 4481/01-2025, пояснення та документи надані Замовником від 02.07.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби. У ході моніторингу установлено, що протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2025 № 97/2025 Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ГУДВІЛ». Перевіркою підстав відхилення порушень не установлено. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано учасника - ТОВ «УКРГОСТ ГРУП», з остаточною ціною пропозиції 1 996 317,00 гривень, з яким укладено договір на закупівлю товарів від 29.04.2025 № 4481/01-2025. Відповідно до пункту 5 статті 8 Закону № 922-VIII установлено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю (далі – орган ДФК), відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Зважаючи на викладене, орган ДФК 26.06.2025 через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із відповідним запитом щодо надання пояснень, інформації та документів щодо питань, які виникли у ході моніторингу. Однак, Замовником, 02.07.2025 через електронну систему закупівель надано відповідь на запит органу ДФК, а отже із порушенням триденного строку, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 5 статті 8 Закону № 922-VIII. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178 визначено, що зміни, які вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Водночас, замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. При цьому, зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються замовником в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Відповідно до абзацу 5 пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Моніторингом установлено, що Замовником, рішенням уповноваженої особи від 04.04.2025 № 74/2025 внесено зміни до тендерної документації та 05.04.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено відповідні зміни до тендерної документації у форматі PDF, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 15.07.2025 12:31  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва» (надалі - КП «Керуюча компанія») розглянуло Ваш висновок від 15.07.2025 за результатами проведення моніторингу відповідно до Наказу ДАСУ Північного офісу Держаудитслужби від 24.06.2025 № 240 Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель на закупівлю: Фарба за ДК 021:2015 (CPV) 44810000-1 Фарби (надалі – Закупівля), яку опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-31-011608-a, повідомляє наступне: 1. КП «Керуюча компанія» здійснила заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме проведено роз’яснювальні роботи та відправлено на навчання начальника відділу публічних закупівель Амірова Дмитра Ібрагімовича.  
Дата редактирования  
Дата создания 21.07.2025 18:39  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.06.2025 № 240 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-03-31-011608-a 31.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 24.06.2025 00:00  
Дата публикации 25.06.2025 10:28  
Дата создания 25.06.2025 10:28  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 93) 391-39-85
m.o.mendel@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 25.06.2025 10:28 - 17.07.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 15.07.2025 12:31 - 30.07.2025 00:00