| Описание |
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ФЕНІКС КОНТРАКТ» (Лот 1, 3), ПП «ОСКОЛД» (Лот 1, 3), ТОВ «МАРЛІН ІНК» (Лот 1, 2, 3), ТОВ «ДОРЛЕНД» (Лот 2), ТОВ «ВТОРМА ВЕСТ» (Лот 2), ТДВ «Надвірнянський кар'єр-Карпати» (Лот 2), ТОВ «БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ» (Лот 2), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. |
|
| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 31 березня 2025 року № 25/ТО/093, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС КОНТРАКТ» (далі – ТОВ «ФЕНІКС КОНТРАКТ») (Лот 1, 3), приватного підприємства «ОСКОЛД» (далі – ПП «ОСКОЛД») (Лот 1, 3), товариства з обмеженою відповідальністю «МАРЛІН ІНК» (далі – ТОВ «МАРЛІН ІНК») (Лот 1, 2, 3), товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРЛЕНД» (далі – ТОВ «ДОРЛЕНД») (Лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «ВТОРМА ВЕСТ» (далі – ТОВ «ВТОРМА ВЕСТ») (Лот 2), товариства з додатковою відповідальністю «Надвірнянський кар'єр-Карпати» (далі – ТДВ «Надвірнянський кар'єр-Карпати») (Лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ» (далі – ТОВ «БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ») (Лот 2), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18 квітня 2025 року № 25/ТО/093/1-р-1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02 травня 2025 року № 25/ТО/093/1-р-2, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09 травня 2025 року № 25/ТО/093/1-н-1 (Лот 1), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08 травня 2025 року № 25/ТО/093/2-н-1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21 травня 2025 року № 25/ТО/093/2-вп-1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27 травня 2025 року № 25/ТО/093/2-н-2, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04 червня 2025 року № 25/ТО/093/2-вп-2, вимога про усунення невідповідностей до 10 червня 2025 року (Лот 2), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18 квітня 2025 року № 25/ТО/093/3-н-1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02 травня 2025 року № 25/ТО/093/3-вп-1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09 травня 2025 року № 25/ТО/093/3-р-1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15 травня 2025 року № 25/ТО/093/3-р-3 (Лот 3), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 09 травня 2025 року (Лот 1), договір від 03 червня 2025 року № 2506000011 на суму 1 893 360,00 грн з ПДВ (Лот 1), пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 19 червня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
У ході проведення моніторингу Замовник відмінив торги за лотом 3 у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій. |
|