Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 02.06.2025 16:20. Дата последнего редактирования мониторинга 19.06.2025 17:09

Данные автоматических индикаторов риска

ID мониторинга UA-M-2025-06-02-000084  
ID 1f629e2fd5394b5b873f2bfde4796957  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
02.06.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, додаткової угоди до Договору та її оприлюднення, відповідності укладеного договору вимогам законодавства надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922- порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 19.06.2025 17:09  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі - Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та чинному законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-28-005706-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол від 08 квітня 2025 року № 080425/01), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.04.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей до 09.05.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2025 року №090525/01, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина"», тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"» (далі - ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"»), повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 09.05.2025, договір на виконання робіт від 15.05.2025 № 13 (далі - Договір) та його оприлюднення, пояснення та документи Замовника надані 12.06.2025 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 10.06.2025 через електронну систему закупівель.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 19.06.2025 17:09  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга 02.06.2025 № 152 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.06.2025 № 152 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2025-03-28-006611-a 28.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК  
Дата решения о начале мониторинга 02.06.2025 00:00  
Дата публикации 02.06.2025 16:44  
Дата создания 02.06.2025 16:44  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477689  
Адрес компании Ukraine, Дніпро  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 99) 957-91-05
d.d.puhach@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 02.06.2025 16:44 - 24.06.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 19.06.2025 17:09 - 25.06.2025 00:00