Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 05.05.2025 14:08. Дата последнего редактирования мониторинга 02.06.2025 10:27

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-05-05-000076  
ID b576e820f59f4e3ba8c1281eb636352a  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
05.05.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ТОВ «ТД ДАКОТА» установлено порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов державного контракту (договору) умовам пропозиції переможця встановлено порушення абзацу другого частини п`ятнадцятої статті 14 та частини четвертої статті 41 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання державного контракту (договору) та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 13.05.2025 17:17  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості), розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі, своєчасності укладання державного контракту (договору) та його оприлюднення, відповідності умов державного контракту (договору) умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене уповноваженою особою з публічних закупівель (далі – Оголошення), пропозиція учасника спрощеної закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТД ДАКОТА» (далі – ТОВ «ТД ДАКОТА»), протокол уповноваженої особи від 08.04.2025 № 68, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.04.2025, договір про закупівлю товарів від 27.04.2025 № 44 на суму 7 422 339,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ТД ДАКОТА» (далі – Договір), пояснення надані 09.05.2025 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ТОВ «ТД ДАКОТА» установлено наступне. Згідно із пунктом 7 розділу 8 «Інша інформація» Оголошення учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції, зокрема довідку в довільній формі щодо погодження з умовами Договору. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД ДАКОТА» не надано довідку в довільній формі щодо погодження з умовами Договору, що не відповідна вимогам пункту 7 розділу 8 Оголошення. При цьому, Замовник не скористався можливістю надання учаснику ТОВ «ТД ДАКОТА» вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель для виправлення виявлених невідповідностей, як це передбачено пунктом 8 розділу «Загальні положення» Особливостей та, згідно з протоколом уповноваженої особи від 08.04.2025 № 68, прийняв рішення про визначення його переможцем. Також, відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 «Інформація про предмет закупівлі» Оголошення, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку № 1 до Оголошення. Згідно із пунктом 1 розділу «Загальні вимоги. Вимоги до учасників» Додатку 1 до Оголошення «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 1 до Оголошення), учасник у складі пропозиції надає копії супровідних документів, що підтверджують відповідність товару (посвідчення або сертифікат, тощо) якості, або інший документ, що передбачені чинним законодавством України. Якщо товар не підлягає обов'язковій сертифікації, надається довідка у довільній формі з обґрунтуванням та посиланням на нормативні документи щодо відсутності сертифікації на даний товар. Однак, у складі пропозиції учасника ТОВ «ТД ДАКОТА» не надано копії супровідних документів, що підтверджують відповідність товару (посвідчення або сертифікат, тощо) якості, або інший документ, що передбачені чинним законодавством України, а також, не надана довідка у довільній формі з обґрунтуванням та посиланням на нормативні документи щодо відсутності сертифікації на даний товар, у разі, якщо товар не підлягає обов'язковій сертифікації, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Загальні вимоги. Вимоги до учасників» Додатку 1 до Оголошення. На запит Держаудитслужби від 06.05.2025 Замовником, через електронну систему закупівель, 09.05.2025 надана відповідь, яка не спростовує суті установленого порушення. Внаслідок вищевказаного, Замовник, на порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ТД ДАКОТА» пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та згідно з протоколом уповноваженої особи від 08.04.2025 № 68, визнав даного учасника переможцем закупівлі та уклав з ним Договір. Відповідно до пункту 1 частини вісімнадцятої статті 14 Закону, спрощена закупівля автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх пропозицій згідно з частиною тринадцятою статті 14 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов державного контракту (договору) умовам пропозиції переможця, встановлено наступне. Згідно із пунктом 1.1. розділу 1 «Предмет договору» Договору, постачальник зобов’язується поставити автомобільні шини в асортименті згідно Специфікації (Додаток № 1 до Договору). Відповідно до специфікації, яка є додатком 1 до Договору, постачанню підлягає 39 найменувань шин. Однак, проведеним аналізом установлено, що істотні умови Договору не відповідають пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ТД ДАКОТА». Так, у складі пропозиції учасника ТОВ «ТД ДАКОТА» надана цінова пропозиція складена за підписом директора ТОВ «ТД ДАКОТА» (далі – Цінова пропозиція ТОВ «ТД ДАКОТА») згідно з якою, даний учасник пропонує до постачання 41 найменування шин. Крім того, згідно з Ціновою пропозицією ТОВ «ТД ДАКОТА» постачанню підлягають за порядковими номерами: - № 22 – шини 215/65 R16C 109/107T Full Power PT835 (Petlas) в кількості 4 шт.; - № 26 – шини 215/75 R17,5 135/133J S201 (Lanvigator) в кількості 2 шт.; - № 40 – шини 195/70R15C 104/102R MILE max (Lanvigator) в кількості 20 штук. Однак, Специфікацією (Додаток 1 до Договору) не передбачено постачання вищевказаних шин, що є предметом закупівлі. Крім того, згідно з Ціновою пропозицією ТОВ «ТД ДАКОТА» постачанню підлягають за порядковими номерами: - № 1 – шини Petlas Full Power PT835 215/65R16C 109/107T в кількості 80 шт. на суму 312 400,00 грн; - № 9 – шини Lanvigator MILE max 195/70 R15C 104/102R в кількості 40 шт. на суму 100 600,00 гривень. Однак, згідно із Специфікацією (Додаток 1 до Договору) передбачено постачання вищевказаного товару у кількості, що не відповідає пропозиції учасника, а саме: - № 1 шини Petlas Full Power PT835 215/65R16C 109/107T в кількості 84 шт. на суму 328 020,00 грн; - № 9 – шини 195/70 R15C 104/102R MILE max Lanvigator в кількості 60 шт. на суму 157 080,00 гривень. Відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця спрощеної закупівлі крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Отже, з урахуванням вищевказаного, істотні умови Договору «предмет закупівлі» та «кількість» предмету закупівлі не відповідають умовам пропозиції учасника ТОВ «ТД ДАКОТА», чим порушено вимоги абзацу другого частини п`ятнадцятої статті 14 та частини четвертої статті 41 Закону. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 43 Закону, договір є нікчемним через укладання з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону. На запит Держаудитслужби від 07.05.2025 Замовником, через електронну систему закупівель, 09.05.2025 надана відповідь, яка не спростовує суті установленого порушення.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 13.05.2025 17:17  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание З метою виконання висновку моніторингу ID: UA-M-2025-05-05-000076, Східного офісу державної аудиторської служби, спрощеної закупівлі за ідентифікатором: № UA-2025-03-27-011644-a автомобільних шин в асортименті загальною кількістю 1180 штук, код згідно з ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності, та усунення порушення вимог пункту 1 частини тринадцятої, абзацу другого частини п`ятнадцятої статті 14 та частини четвертої статті 41 Закону, а саме невідповідність Специфікації (Додаток 1 до Договору № 44 від 27 квітня 2025 року) Предмету закупівлі. В зв’язку з відсутністю технічної неможливості усунення виявленого порушення законодавства з питань публічних закупівель, на підставі пункту 2, частини 17, статі 14 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 Замовник відміняє Закупівлю.  
Дата редактирования  
Дата создания 18.05.2025 19:00  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание -  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу : Да  
Дата создания 02.06.2025 10:26  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.05.2025 № 48-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 05.05.2025 № 48-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-03-27-011644-a 27.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Тетяна СВЯТОКУМ  
Дата решения о начале мониторинга 05.05.2025 00:00  
Дата публикации 05.05.2025 15:46  
Дата создания 05.05.2025 15:46  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Східний офіс держаудит служби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127387  
Адрес компании Ukraine, Кропивницький  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Східний офіс держаудит служби ( обл.) 
+38 (0 66) 706-24-52
n.h.kolobanova@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 05.05.2025 15:46 - 27.05.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 13.05.2025 17:17 - 28.05.2025 00:00