Дата создания мониторинга 12.05.2025 16:47. Дата последнего редактирования мониторинга 09.07.2025 16:42
Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок
| ID мониторинга | UA-M-2025-05-12-000084 | |
| ID | a2b16c46819e497e82d3729b647b1564 |
Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)
Мониторинг опубликован
12.05.25
Нарушения не выявлены
Выводы
| Описание | За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону, статті 323 Господарського кодексу України, пункту 83 Загальних умов. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Атоммонтажсервіс», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. |
| Тип определенного нарушения | |
| Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок | З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом внесення змін до договору про закупівлю від 08.05.2025 № 58-123-01-25-09980 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та приведення його умов у відповідність до вимог пунктів 83 та 84 Загальних умов, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. |
| Дата публикации | 27.05.2025 16:21 |
| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки | Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік філії «Відокремлений підрозділ «Південноукраїнська атомна електрична станція» Акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 26.03.2025 № 980); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Атоммонтажсервіс» (далі – ТОВ «Атоммонтажсервіс»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 14.04.2025; протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Атоммонтажсервіс» № 4601.0-40; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 08.05.2025 № 58-123-01-25-09980 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих Особливостей. Частиною першою статті 41 Закону також визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. При цьому, відповідно до пункту 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, Замовником на порушення вимог пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону, статті 323 Господарського кодексу України, пункту 83 Загальних умов, укладено Договір про закупівлю, який не містить плану фінансування робіт. |
| Обнаружены нарушения (да/нет) | ДА |
| Дата создания | 27.05.2025 16:21 |
| Документы |
Информация относительно обжалования в суде
| Описание | П/320/30325/25 від 04.06.2025 року. |
| Законодательство | Закон України "Про публічні закупівлі" Статья закона: 8.10 Версия законодательства: 2020-04-19 |
| Дата публикации | 09.07.2025 16:40 |
| Дата создания | 09.07.2025 16:40 |
| Дата открытия производства | 04.07.2025 |
| Номер открытии производства | П/320/30325/25 |
| Документы |
Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения
| Описание | АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-26-009664-a (РПЗ п.4.14) 1 Договір з ТОВ «Атоммонтажсервіс» від 08.05.2025 № 28/04-25 / 58-123-01-25-09980 укладено відповідно до вимог чинних законодавчих та нормативно-правових актів, в тому числі пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону, статті 323 Господарського кодексу України, з урахуванням вимог «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених ПКМУ від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови). 2 Посилання на пункт 83 Загальних умов вважаємо некоректним, оскільки зміст даного пункту «Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором», стосується бюджетних коштів, а джерело фінансування даної роботи: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) – див. п. 2.1 Договору. 3 Титул будови (об'єкта) – відсутній, так як виконуються реконструктивні роботи на окремому обладнанні або окремому конструктиві будівлі; 4 Календарний графік виконання робіт – є додатком до договору, в якому вказано терміни та об’єм фінансування робіт; 5 Порядок проведення розрахунків за виконані роботи докладно описані у розділі 4 Договору «Розрахунки та платежі». Також звертаємо увагу, що у запитах замовнику на пояснення, питання щодо джерела фінансування даної роботи не було поставлено. Беручи до уваги cтаттю 179 Господарського кодексу України та статтю 627 Цивільного кодексу України і враховуючи п.4 Загальних умов… (далі - Загальні умови...), Сторони є вільними в укладенні договору підряду, виборі контрагента та визначенні умов договору, додавання до Договору окремого Додатка до Договору «План фінансування робіт» - вважаємо не доцільним. Пропонуємо за результатами розгляду аргументованих заперечень до висновку переглянути результати «Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі» або визнати що порушення були усунуті замовником відповідно до висновку. |
| Дата редактирования | |
| Дата создания | 02.06.2025 16:01 |
| Документы |
РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА
| Описание оснований для проведения мониторинга | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.05.2025 № 54-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 12.05.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 12.05.2025 № 54-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 5 UA-2025-03-26-009664-a 26.03.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ |
| Дата решения о начале мониторинга | 12.05.2025 00:00 |
| Дата публикации | 12.05.2025 17:22 |
| Дата создания | 12.05.2025 17:22 |
| Документы |
УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА
| Название организации | ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) |
| Идентификатор закупки | UA-EDR: 41168670 |
| Адрес компании | Ukraine, Миколаїв |
| Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
| Контактное лицо | ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) |
+38 (0 73) 059-37-47
|
o.v.shulha@dasu.gov.ua |
Даты и сроки
| Период мониторинга | 12.05.2025 17:22 - 03.06.2025 00:00 | |
| Дата публикации решения о результатах | 27.05.2025 16:21 - 11.06.2025 00:00 |