| Описание |
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення норм пункту 84 Загальних умов, пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено. |
|
| Тип определенного нарушения |
|
|
| Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом приведення умов Договору №3-АМП/25 у відповідність до норм встановлених пунктом 84 Загальних умов, притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. |
|
| Дата публикации |
29.05.2025 12:47 |
|
| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 12.03.2025 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.04.2025 №79 (зі змінами); вимогу Замовника про усунення невідповідностей учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця відкритих торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» від 24.04.2025 №97; повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025; договір про закупівлю робіт від 09.05.2025 № 3-АМП/25 ціною 157 599 999,00 гривень; пояснення Замовника надані 14.05.2025 та 22.05.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За наслідками проведеного моніторингу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено наступне.
Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови).
Відповідно пункту 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо.
При цьому, у Додатку №3 «План фінансування виконання робіт» до Договору від 09.05.2025 № 3-АМП/25 не зазначено джерела та напрями фінансування (види витрат) з помісячним розподілом на поточний рік, чим не дотримано вимоги пункту 84 Загальних умов.
Таким чином, Замовником укладено Договір № 3-АМП/25 з порушенням норм встановлених пунктом 84 Загальних умов, відповідно чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Надане Замовником пояснення від 20.05.2025 на запит Управління через електронну систему закупівель не спростовує факту встановленого порушення. |
|
| Обнаружены нарушения (да/нет) |
ДА |
|
| Дата создания |
29.05.2025 12:47 |
|
| Документы |
|
|