| Описание |
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації положенням та вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено. |
|
| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ГЛЕЮВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-03-24-008410-a, оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями), тендерну документацію зі змінами, затверджену протоком від 30.03.2025 № 22, тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРРА АЛЬЯНС» (далі – ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС»), Фізичної особи-підприємця ПАНЧЕНКО ГАЛИНИ МИКОЛАЇВНИ (Далі – ФОП Панченко Г.М.), рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» від 10.04.2025 № 34, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця закупівлі ФОП Панченко Г.М. № 35 від 15.04.2025, рішення Антимонопольного комітету України (Далі – АМКУ) від 24.04.2025 № 6553-р/пк-пз, рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Панченко Г.М. від 30.04.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» № 49 оприлюднений в електронній системі закупівель 05.05.2025, вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин до 01.05.2025, повідомлення про намір укласти договір оприлюднений в електронній системі закупівель 05.05.2025, договір № ВТ-24 від 12.05.2025 на суму 332 000,00 гривень (далі – Договір), додаткову угоду № 1 від 13.05.2025, пояснення надані Замовником на запити Східного офісу через електронну систему закупівель 26.05.2025, 02.06.2025.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. |
|