| Описание |
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю та внесення змін до ТД встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень Комісії як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено. |
|
| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Державної міграційної служби України в Одеській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.03.2025 № 24, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.04.2025 № 34, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 15.04.2025, скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ГРІФФІН СЕРВІС» до процедури закупівлі від 21.03.2025 за номером UA-2025-03-17-012340-a.a1 та товариства з обмеженою відповідальністю «ІНПЛЕЙС» (далі – ТОВ «ІНПЛЕЙС») від 02.05.2025 за номером UA-2025-03-17-012340-a.c3, рішення Комісії від 01.04.2025 № 5114-р/пк-пз та від 13.05.2025 № 7649-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «ІНПЛЕЙС», фізичної особи-підприємця «Врублєвскі Руслан Володимирович» (далі – ФОП «Врублєвскі Руслан Володимирович»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками – ТОВ «ІНПЛЕЙС» та ФОП «Врублєвскі Руслан Володимирович» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками – ТОВ «ІНПЛЕЙС» та ФОП «Врублєвскі Руслан Володимирович» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.04.2025 № 36, від 02.05.2025 № 38, від 28.05.2025 № 48, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.05.2025, договір про надання послуг з прибирання адміністративних приміщень від 10.06.2025 № 88 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.06.2025, додаткову угоду від 17.06.2025 № 1 до Договору, пояснення Замовника, надане 23.06.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю та внесення змін до ТД встановлено.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником внесені зміни до Додатка № 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Додатка № 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатка № 4 «Тендерна пропозиція» до тендерної документації, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених додатків 15.04.2025 об 15:18, а також оприлюднено нову редакцію тендерної документації додатково до її попередньої редакції.
Проте на порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей Замовник не оприлюднив разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносяться, в частині кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
|