Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 13.05.2025 13:48. Дата последнего редактирования мониторинга 11.09.2025 15:29

Данные автоматических индикаторов риска

ID мониторинга UA-M-2025-05-13-000042  
ID f506bbb7c4bd4669a8fe9e1b2eb7c83d  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
13.05.25
Завершено

Выводы

Описание За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 27.05.2025 16:27  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника 06.01.2025 № 107/2025, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 10.02.2025 та 12.02.2025, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи від 10.02.2025 № 109/2025 та від 12.02.2025 № 110/2025, звернення за роз’ясненням щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.02.2025, роз’яснення Замовника на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.02.2025, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Українська Ізоляція» (Лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «СФЕРАІЗОЛ» (Лот 4), фізичної особи-підприємця «Губеня Василь Миколайович» (Лот 5), товариства з обмеженою відповідальністю «Трейдізол» та товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Українська Ізоляція» (Лот 8), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРНЕР ГРУП» (далі – ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП») (Лот 9), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» (Лот 9) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» (Лот 9) виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.02.2025 № 128/25 (Лот 2), № 129/2025 (Лот 4) та № 130/2025 (Лот 5), від 05.03.2025 № 149/2025, від 21.03.2025 № 189/2025 та № 190/2025 (Лот 8), від 28.02.2025 № 139/2025 (Лот 9), скаргу до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2025-02-06-001205-a.c2, оприлюднену в електронній системі закупівель 07.03.2025 (Лот 8), рішення Комісії від 17.03.2025 № 4084-р/пк-пз (Лот 8), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 27.02.2025 (Лот 2, 4, 5), 21.02.2025 (Лот 8) та 28.02.2025 (Лот 9), договори поставки товарів від 07.03.2025 № 4780/ДЗЗ-25 (Лот 2), від 06.03.2025 № 4777/ДЗЗ-25 (Лот 4), від 07.03.2025 № 4781/ДЗЗ-25 (Лот 5), від 03.04.2025 № 4815/ДЗЗ-25 (Лот 8) та від 07.03.2025 № 4782/ДЗЗ-25 (Лот 9), пояснення та документи Замовника, отримані 21.05.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 27.05.2025 16:27  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2025 Одеса № 95 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК   Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.05.2025 № 95 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 18 UA-2025-02-06-001205-a 06.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ  
Дата решения о начале мониторинга 13.05.2025 00:00  
Дата публикации 13.05.2025 14:52  
Дата создания 13.05.2025 14:52  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477150  
Адрес компании Ukraine, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 99) 533-17-31
ket211083@gmail.com 

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477150  
Адрес компании Ukraine, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 99) 533-17-31
k.o.nazarenko@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 13.05.2025 14:52 - 04.06.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 27.05.2025 16:27 - 31.05.2025 00:00