| Описание |
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено. |
|
| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника 06.01.2025 № 107/2025, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 10.02.2025 та 12.02.2025, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи від 10.02.2025 № 109/2025 та від 12.02.2025 № 110/2025, звернення за роз’ясненням щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.02.2025, роз’яснення Замовника на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.02.2025, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Українська Ізоляція» (Лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «СФЕРАІЗОЛ» (Лот 4), фізичної особи-підприємця «Губеня Василь Миколайович» (Лот 5), товариства з обмеженою відповідальністю «Трейдізол» та товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Українська Ізоляція» (Лот 8), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРНЕР ГРУП» (далі – ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП») (Лот 9), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» (Лот 9) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» (Лот 9) виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.02.2025 № 128/25 (Лот 2), № 129/2025 (Лот 4) та № 130/2025 (Лот 5), від 05.03.2025 № 149/2025, від 21.03.2025 № 189/2025 та № 190/2025 (Лот 8), від 28.02.2025 № 139/2025 (Лот 9), скаргу до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2025-02-06-001205-a.c2, оприлюднену в електронній системі закупівель 07.03.2025 (Лот 8), рішення Комісії від 17.03.2025 № 4084-р/пк-пз (Лот 8), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 27.02.2025 (Лот 2, 4, 5), 21.02.2025 (Лот 8) та 28.02.2025 (Лот 9), договори поставки товарів від 07.03.2025 № 4780/ДЗЗ-25 (Лот 2), від 06.03.2025 № 4777/ДЗЗ-25 (Лот 4), від 07.03.2025 № 4781/ДЗЗ-25 (Лот 5), від 03.04.2025 № 4815/ДЗЗ-25 (Лот 8) та від 07.03.2025 № 4782/ДЗЗ-25 (Лот 9), пояснення та документи Замовника, отримані 21.05.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. |
|