Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 18.02.2025 17:11. Дата последнего редактирования мониторинга 14.03.2025 15:08

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-02-18-000078  
ID f35efc2a8bb84b44bba78e0cb93b5c0b  

Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
18.02.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 14.03.2025 15:08  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.03.2025 № 3 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.01.2025, тендерну пропозицію ТОВ «Комінвєст», протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Комінвєст» від 05.02.2025 № 17, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «Комінвєст», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Комінвєст» від 11.02.2025 № 20 та повідомлення про намір укласти договір від 11.02.2025, пояснення та документи надані Замовником від 21.02.2025, від 28.02.2025 та від 05.03.2025 на запити органу державного фінансового контролю, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження строку укладення договору про закупівлю від 26.02.2025 № 25. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів ТОВ «Комінвєст» з остаточною ціновою пропозицією 40 183 657,20 гривень з ПДВ.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 14.03.2025 15:08  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.02.2025 №72 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-01-10-008906-a 10.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 18.02.2025 00:00  
Дата публикации 18.02.2025 17:38  
Дата создания 18.02.2025 17:38  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 93) 548-46-23
dkfc1817@ukr.net 

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 93) 548-46-23
o.v.zhytnyk@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 18.02.2025 17:38 - 12.03.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 14.03.2025 15:08 - 20.03.2025 00:00