Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 29.01.2025 14:51. Дата последнего редактирования мониторинга 18.02.2025 16:49

Данные автоматических индикаторов риска. Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-01-29-000033  
ID 837aa9ff858341f69bcf3582f4539a0a  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении

Мониторинг опубликован
29.01.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, виконання рішення Органу оскарження – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 18.02.2025 16:49  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані,оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган оскарження). Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-11-21-012171-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, запитання до процедури та відповідь замовника, скаргу ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" UA-2024-11-21-009755-a.c1 щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі (дата подання: 25 листопада 2024 року), надані замовником пояснення по суті скарги, рішення Органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.12.2024 №19366-р/пк-пз (опубліковане 10.12.2024), інформацію замовника про оскарження в суді рішення АМКУ (подано 08.01.2025), Ухвалу Київського окружного адміністративного суду про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі 20 січня 2025 року №320/1756/25 (оприлюднення 22.01.2025), пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 03.02.2025. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Скаржник ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" при поданні скарги повідомив про встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі UA-2024-11-21-009755-a. Комісія АМКУ прийнятим рішенням від 05.12.2024 №19366-р/пк-пз зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Охорона об’єктів та обслуговування сигналізації на об’єктах", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-21-009755-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Рішення Органу оскарження Замовником не виконане. Замовником в наданому поясненні на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області вказано, що не погоджуючись з прийнятим комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішенням № 19366-р/пк-пз від 05.12.2024, та вважаючи його протиправним та таким, шо ухвалене без повного та всебічного розгляду всіх обставин справи, комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» оскаржило таке рішення до Київського окружного адміністративного суду, з дотриманням встановлених законом процедури та строків. Позовну заяву до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасувати рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19366-р/пк-пз від 05.12.2024 направлено 08.01.2025. Згідно даних Єдиного державного реєстру судових рішень Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 20 січня 2025 року відкрито спрощене провадження в адміністративній справі №320/1756/25. На теперішній час дана справа перебуває в провадженні Київського окружного адміністративного суду.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 18.02.2025 16:49  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.01.2025 № 4-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 29.01.2025 № 4-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-11-21-009755-a 21.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК  
Дата решения о начале мониторинга 29.01.2025 00:00  
Дата публикации 29.01.2025 16:01  
Дата создания 29.01.2025 16:01  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913624  
Адрес компании Ukraine, Рівне  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 67) 930-19-69
ilona_manchuk@ukr.net 

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913624  
Адрес компании Ukraine, Рівне  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 96) 823-15-69
liudoknik@ukr.net 

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913624  
Адрес компании Ukraine, Рівне  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 97) 175-79-00
l.s.nykytiuk@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 29.01.2025 16:01 - 20.02.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 18.02.2025 16:49 - 22.02.2025 00:00