Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 22.01.2025 10:54. Дата последнего редактирования мониторинга 11.02.2025 17:34

Данные автоматических индикаторов риска

ID мониторинга UA-M-2025-01-22-000022  
ID bcc522ff2127419d9c90e905c5b3732b  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
22.01.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей №1275 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5, частини 8 статті 12 Закону та частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ЛІГРЕТ ТРЕЙДИНГ», ТОВ «МІРАТЕКС ЛІМІТЕД», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РБ ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, звіту про виконання договору про закупівлю, порушень з врахуванням відповіді Замовника – не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень при складанні оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 05.02.2025 12:11  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості №1275), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, звіт про виконання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини 3078 Національної гвардії України (далі – Замовник), затверджене протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи військової частини 3078 Національної гвардії України від 22.11.2024 № 783 (далі – Оголошення), реєстр отриманих пропозицій, пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІГРЕТ ТРЕЙДИНГ» (далі – ТОВ «ЛІГРЕТ ТРЕЙДИНГ»), ТОВ «МІРАТЕКС ЛІМІТЕД» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РБ ГРУП», протокол розкриття пропозицій, протокольні рішення уповноваженої особи від 02.12.2024 №839, від 02.12.2024 №840, від 04.12.2024 №854, вимогу про усунення невідповідностей до 05 грудня 2024 року, протокольне рішення від 05.12.2024 №860, повідомлення про намір укласти договір від 05.12.2024 року, договір про закупівлю від 10.12.2024 №425/КЕС-2024 (далі – Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 27.01.2025 та 31.01.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Оголошення складене Замовником з порушенням вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5 Закону, частини 8 статті 12 та частини 3 статті 22 Закону. Зокрема, у пункті 3 Додатку 2 до Оголошення Замовником зазначено, що «для документального підтвердження відповідності технічним вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції акт огляду майданчика. Огляд майданчика для розміщення споруди Учасниками здійснюється з 18.11.2024 до 26.11.2024 (з 10:00 год. До 16:00 год.). Для цього за 1 (один) робочий день (до 11:00 години) до запланованої дати огляду об’єкта, Учасник повинен надати інформацію про осіб, які будуть представляти його інтереси за встановленою Замовником формою № 1, яку надсилає на електронну адресу 3078@ngu.gov.ua. У свою чергу уповноважені особи повинні мати при собі документи, які засвідчують їх особу та довіреність (доручення), видану на право представляти інтереси Учасника. Контактна особа Замовника щодо питань огляду об’єкта – Начальник квартирно-експлуатаційної служби (тел. (044) 462-48-62)….» Слід зазначити, що вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю забезпечується Замовником відповідно до вимог частини 3 статті 5 Закону, у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених статтею 22 Закону, виключно шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель. Відповідно до положень частини 8 статті 12 Закону передбачено подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель з метою дотримання вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5 Закону, частини 3 статті 22 Закону, зокрема принципу відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Зазначеними діями Замовником порушено вимоги частини 8 статті 12 Закону, зокрема порушено порядок взаємодії Замовника та учасника, адже зазначені вище положення Оголошення передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 05.02.2025 12:11  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі Збірно-розбірна споруда «Сонячна електростанція» військової частини 3078 Національної гвардії України, код 44210000-5 Конструкції та їх частини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені, з уповноваженою особою було проведено бесіду та було наголошено про дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», а також додатково було наголошено про адміністративну відповідальність за порушення, передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі  
Дата редактирования  
Дата создания 10.02.2025 15:06  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.01.2025 №5-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 21.01.2025 №003100-18/733-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.01.2025 №5-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-11-15-010716-a 15.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА  
Дата решения о начале мониторинга 22.01.2025 00:00  
Дата публикации 22.01.2025 13:10  
Дата создания 22.01.2025 13:10  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913619  
Адрес компании Ukraine, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 34) 255-64-75
baranvov@gmail.com 

Название организации Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913619  
Адрес компании Ukraine, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 95) 637-88-14
csucha@ukr.net 

Название организации Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913619  
Адрес компании Ukraine, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 34) 255-64-75
o.p.kuryliuk@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 22.01.2025 13:10 - 13.02.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 05.02.2025 12:11 - 20.02.2025 00:00