| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену уповноваженою особою 12.08.2024 року, тендерну пропозицію учасника ПП ЕЛІН ПЛЮС (ІН 34588367) (далі – Учасник), протокол (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця від 23.08.2024 № 109, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 23.08.2024, договір про надання послуг з поточного ремонту з усунення аварії від 04.09.2024 № 170ПТР/24, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 2 Додатку № 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації, Замовником визначено кваліфікаційний критерій з метою своєчасного виконання робіт «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Учасником ПП ЕЛІН ПЛЮС у файлі (Кваліфікація працівників.pdf) надана довідка від 16.08.2024 вих. № 301, де зазначена наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до якої учасник має 8 посад працівників в тому числі одна посада директора та одна посада інженер-будівельник/інженер з охрани праці.
Відповідно до пункту 5.1 Договору термін надання послуги: з наступного дня після підписання договору (04.09.2024 р.) до 01.11.2024 р.
Таким чином фахівці ПП ЕЛІН ПЛЮС виконають роботи протягом вересня-жовтня 2024 року.
Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису
№ 02-01-01 тендерної пропозиції ПП ЕЛІН ПЛЮС кошторисна трудомісткість 4295,33 люд.год. (файл - Договірна ціна.pdf).
Відповідно до статті 50 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
Згідно з нормами тривалості робочого часу на 2024 рік при 40-годинному робочому тижні, тривалість робочого часу за вересень з 05.09 по 30.09.2024 рік 144 годин (18 роб. днів х 8 год), за жовтень складає 184 годин. Тобто, 328 год *6= 1968 людино годин складають фактичні витрати труда робітників, розбіжність між фактичними та витратами труда робітників, які зазначено у Підсумковій відомості ресурсів, дорівнює 2327,33 людино годин (4295,33 – 1968).
Враховуюче зазначене, у учасника не вистачає людей для виконання робіт замовника у визначений термін по Договору.
Отже, учасником ПП ЕЛІН ПЛЮС для підтвердження кваліфікаційного критерію надана інформація, яка не відповідає вимогам Замовника, які зазначені у пункті 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з тим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику ПП ЕЛІН ПЛЮС, чим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції.
Натомість, Замовник визнав ПП ЕЛІН ПЛЮС переможцем процедури закупівлі та уклав договір від 04.09.2024 № 170ПТР/24 на суму
7 896 705,91 гривень.
На запит Східного офісу Держаудитслужби від 12.09.2024 з порушеного питання надано пояснення (інформація, документи) у відповіді замовника від 13.09.2024 про те що у відповідності до пункту 44 Особливостей зазначено перелік підстав коли Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Підстава, як відхилення за надмірне навантаження на одного працівника – відсутня із переліку підстав для відхилення Особливостей. Враховуючи зазначене, Учасником виконано вимоги тендерної документації і відповідно у Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції. Крім того, чинним законодавством не встановлено строків для працевлаштування людей. І яким чином Учасник забезпечить надання послуг за договором, вже стосується саме Учасника. |
|