Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 10.09.2024 16:11. Дата последнего редактирования мониторинга 07.10.2024 12:25

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2024-09-10-000042  
ID 4fb06bf939d8497797c751ed898a183b  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
10.09.24
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами питання розгляду тендерної пропозиції ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» встановлено порушення пункту 43 Особливостей абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника 2G Polska Sp. z o.o.; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ»; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору, укладеного Замовником-ініціатором КП «Харківводоканал» з ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ», та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 24.09.2024 21:47  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника 2G Polska Sp. z o.o.; розгляду тендерної пропозиції учасника ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» (далі – Учасник); відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами), затверджену рішенням (протоколом) Уповноваженої особи № 13/3 від 08.08.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію 2G Polska Sp. z o.o, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» (далі – ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.08.2024 №13/4, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 23.08.2024 №13/6, повідомлення про намір укласти договір від 22.08.2024, Договір від 29.08.2024 № 49/8-ПЦ/24, укладений Замовником-ініціатором КП «Харківводоканал», Додаткова угода від 04.09.2024 №1 до Договору від 29.08.2024 № 49/8-ПЦ/24, пояснення Замовника від 23.09.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» встановлено наступне. Згідно з підпунктом 5.3 пункту 5 «Документи та інформація, які Учасник повинен надати на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі» Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, Учасник надає документ виробника товару: сертифікат якості/паспорт якості/технічний опис/технічний паспорт/інструкція з експлуатації/керівництво по монтажу/керівництво по обслуговуванню або інший документ виробника, встановлений для даного виду товару, який підтверджує інформацію, технічні, якісні характеристики, значення та вимоги до предмета закупівлі, які запропоновані Учасником та внесені Учасником до Таблиці 3 та Таблиці 4. Разом з цим, згідно з підпунктом 5.6 пункту 5 «Документи та інформація, які Учасник повинен надати на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі» Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати Ескіз/загальний вигляд/зразок/ креслення від виробника із зазначенням габаритно-монтажних розмірів установки. Відповідно до вимог Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, якщо учасником надається документ, що складено іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою засвідчений компетентною особою. Для цілей цього абзацу компетентною особою є особа (фізична, юридична), яка: має зареєстрований вид діяльності за КВЕД клас 74.30 Надання послуг перекладу або є нотаріусом або є Міністерством юстиції. На виконання вимог підпункту 5.3 пункту 5 «Документи та інформація, які Учасник повинен надати на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі» Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, в складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» завантажено файл «Паспорт 6,3.pdf» в якому на сторінці 18 міститься зображення з написом <1MW Gas engine Cogeneration system on site>, тобто на іншій мові ніж українська (файл «Паспорт 6,3.pdf»). Відповідно до «Зміст» відображеному на сторінці 2 файлу «Паспорт та інструкція з експлуатації» (файл «Паспорт 6,3.pdf») в останньому пункті визначено «Додатки обов’язкові при поставці», які відображені на сторінці 14 файлу «Паспорт та інструкція з експлуатації». Згідно з інформацією відображеній на сторінці 14 файлу «Паспорт та інструкція з експлуатації» (файл «Паспорт 6,3.pdf») під пунктом 4 «Додатки обов’язкові при поставці» визначено Додаток «Загальний вигляд модулів». Тобто, вищезазначений Додаток «Загальний вигляд модулів» знаходиться у складі змісту файлу «Паспорт та інструкція з експлуатації» та є його невід’ємною частиною. Однак, в зазначеному Додатку «Загальний вигляд модулів» міститься зображення з написом <1MW Gas engine Cogeneration system on site>, тобто на іншій мові ніж українська. Слід зазначити, що автентичний переклад змісту вищезазначеного Додатку «Загальний вигляд модулів» українською мовою, який засвідчений компетентною особою в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» відсутній. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.09.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення, стосовно того, того що в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» завантажено файл «Паспорт 6,3.pdf» в якому міститься зображення з написом <1MW Gas engine Cogeneration system on site>, тобто на іншій мові ніж українська. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 23.09.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що «П. 5.3. Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено, що Учасник надає документ виробника товару: сертифікат якості/паспорт якості/технічний опис/технічний паспорт/інструкція з експлуатації/керівництво по монтажу/керівництво по обслуговуванню або інший документ виробника, встановлений для даного виду товару, який підтверджує інформацію, технічні, якісні характеристики, значення та вимоги до предмета закупівлі, які запропоновані Учасником та внесені Учасником до Таблиці 3 та Таблиці 4, а саме: найменування товару, електрична потужність (електрогенерація), теплова потужність (теплогенерація), електричний ККД (електрогенерація), тепловий ККД (теплогенерація), напруга номінальна; частота номінальна; тип палива; тип виконання; гарантії виробника; стан, рік виготовлення. На підтвердження інформації, технічних, якісних характеристик, значень та вимог до предмета закупівлі, які запропоновані Учасником та внесені Учасником до Таблиці 3 та Таблиці 4, учасником процедури закупівлі ТОВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» був наданий файл з назвою «Паспорт 6,3.pdf». Файл з назвою «Паспорт 6,3.pdf» має загалом 27 аркушів і складається з різних документів: «Паспорт та інструкція з експлуатації», фото та креслень. На другому аркуші документу «Паспорт та інструкція з експлуатації» розміщена інформація «ЗМІСТ». Згідно смислового змісту та нумерації паспорт містить 17 пронумерованих аркушів: Крім того, всі аркуші паспорта мають книжну орієнтацію, єдиний формат А-4, містять захисну голограму:і є єдиним цільним документом. Надане в складі файлу з назвою «Паспорт 6,3.pdf» фото відсутнє в змісті документу «Паспорт та інструкція з експлуатації», це фото не містить жодної нумерації, не містить захисної голограми. Крім того, аркуш, на якому розміщено фото, має іншу, ніж в паспорті орієнтацію - альбомну. Отже, фото, в наданій пропозиції учасника ТОВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ», яке розміщено ним в файлі з назвою «Паспорт 6,3.pdf», не відноситься до складу паспорту. Крім того, наголошуємо, що згідно п. 5. Додатку 1 до тендерної документації Замовником від Учасників не вимагались будь-які фото товару. Пункт 6. Розділу І. Загальні положення тендерної документації «Мова (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» містить наступну інформацію: «Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. …… Виключення: Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.» Отже, Замовник не зобов’язаний розглядати надане учасником ТОВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» фото в складі файлу з назвою «Паспорт 6,3.pdf», яке не передбачалось вимогами тендерної документації та додатками до неї та які Учасник додатково надав на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. Стосовно вимоги п.5.6. Додатку 1 до тендерної документації зазначаємо, що Замовником встановлено надання Учасником ескізу/загального вигляду/зразку/креслення від виробника із зазначенням габаритно-монтажних розмірів установки. Учасником процедури закупівлі ТОВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» був наданий файл з назвою «Паспорт 6,3.pdf» в якому, крім іншого, містяться аркуші формату А3 з назвою «Загальний вигляд. Вид зверху. Фасад А-Б, Фасад Б-А, Фасад 2-1, Фасад 1-2.» на запропонований товар КУМ-К1.0 згідно ТУ У 25.3- 05495354-002:2023 (установкакотельна модульна 1 000 кВт), на якому зазначені габаритно-монтажні розміри установки. Отже, учасником процедури закупівлі ТОВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» надано у спосіб, що вимагався Замовником, всі встановлені тендерною документацією документи..». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» вимог підпункту 5.3 пункту 5 «Документи та інформація, які Учасник повинен надати на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмета закупівлі» Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, оскільки Учасником завантажено документ, який повинен підтверджувати інформацію, технічні, якісні характеристики, значення та вимоги до предмета закупівлі, які запропоновані Учасником з порушенням вимог тендерної документації Замовника. Таким чином, в складі тендерної пропозиції ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» наданий документ, що підтверджує відповідність товару технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Крім того, моніторингом зазначеного питання встановлено, що згідно з вимогами критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовника, Довідку в довільній формі про те, що Учасник має в своєму штаті в Україні (без залучення іноземних спеціалістів) акредитованих виробником фахівців, не менше 3 осіб, які виконують, зокрема: навчання персоналу Покупця з експлуатації Товару. Довідка повинна містити ПІБ таких працівників та найменування їх посад. Крім того, Учасник надає дійсні сертифікати/дозволи/посвідчення про акредитацію працівника виробником Товару. В складі тендерної пропозиції Учасника ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» надана довідка від 09.08.2024 № 0908/2024-23 про те, що ТОВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» має в своєму штаті працівників, а саме: Маляренко В. О., Зеленського М.А., Тирсу А. І., які виконують навчання персоналу Покупця з експлуатації Товару. На виконання вимоги Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовника та на підтвердження інформації зазначеної в довідці від 09.08.2024 № 0908/2024-23 Учасник ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» в складі тендерної пропозиції завантажив Сертифікат про акредитацію фахівців, виданий ТДВ «БЗКУ АРДЕНЗ». Проте, в наданому Сертифікаті не зазначено проведення робіт з навчання персоналу Покупця з експлуатації Товару. Тобто, на підтвердження навчання персоналу Покупця з експлуатації Товару в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» дійсні сертифікати/дозволи/посвідчення про акредитацію працівника виробником Товару відсутні, що не відповідає вимогам вимоги Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовника. Однак, Замовник не виявив невідповідність у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Таким чином, Замовник на порушення абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; а проколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.08.2024 № 13/6 визнав його переможцем процедури закупівлі.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 24.09.2024 21:47  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Щодо виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель у межах проведення моніторингу по закупівлі: «Газопоршнева когенераційна установка» об’єкт № 8 ID: UA-2024-08-06-011507-a 25.09.2024 року в межах моніторингу отримано зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору, укладеного Замовником-ініціатором КП «Харківводоканал» з ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ», та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» 25.09.2024 року ЦЗО на адресу замовника-ініціатора КП «Харківводоканал», який є стороною договору № 49/8-ПЦ/24 від 29.08.2024 року, був направлений лист № 2736/0/960-24 про виявлені порушення та отримані зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель. 27.09.2024 року на адресу ЦЗО від замовника-ініціатора КП «Харківводоканал» надійшов лист № 01-01-23/3720-24 з додатками про розірвання договору № 49/8-ПЦ/24 від 29.08.2024 року в односторонньому порядку за ініціативою КП «Харківводоканал». Отже, замовником-ініціатором КП «Харківводоканал» здійснено заходи щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель шляхом одностороннього розірвання договору № 50/8-ПЦ/24 від 29.08.2024 року та припинення за ним правовідносин 11.10.2024 року. Додатки до відповіді: 1. Лист ЦЗО на адресу замовника-ініціатора КП «Харківводоканал» від 25.09.2024 року № 2736/0/960-24. 2. Лист на адресу ЦЗО від замовника-ініціатора КП «Харківводоканал» від 27.09.2024 року № 01-01-23/3720-24. 3. Повідомлення КП «Харківводоканал» ТЗДВ «Броварський завод котельного устаткування «АРДЕНЗ» про розірвання договору № 49/8-ПЦ/24 від 29.08.2024 року від 27.09.2024 року № 01-01-23/3717-24.  
Дата редактирования  
Дата создания 30.09.2024 17:21  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание На виконання Висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби та припинення сторонами зобов’язань за договором, укладено додаткову угоду № 2 від 04.10.2024 року про розірвання договору № 49/8-ПЦ/24 від 29.08.2024 року на підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п.10.7. договору.  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений): Да; : Да  
Дата создания 07.10.2024 12:24  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.09.2024 № 156 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 10.09.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.09.2024 № 156 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8. UA-2024-08-06-011480-a 06.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА  
Дата решения о начале мониторинга 10.09.2024 00:00  
Дата публикации 10.09.2024 19:03  
Дата создания 10.09.2024 19:03  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40478572  
Адрес компании Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 50) 636-12-89
lsnaud@ukr.net 

Название организации ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40478572  
Адрес компании Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 50) 177-65-52
mazalova.ruslana@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 10.09.2024 19:03 - 02.10.2024 00:00  
Дата публикации решения о результатах 24.09.2024 21:47 - 09.10.2024 00:00