Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 04.06.2024 10:10. Дата последнего редактирования мониторинга 22.11.2024 11:14

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2024-06-04-000081  
ID 4e45e444abd54c85af7b9865756274d1  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
04.06.24
Решено

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «УМО Україна» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 24.06.2024 17:32  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту муніципальної безпеки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 23.04.2024 (протокол № 10), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.05.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОНКОРД-22» (далі – ТОВ «КОНКОРД-22») та товариства з обмеженою відповідальністю «УМО УКРАЇНА» (далі – ТОВ «УМО УКРАЇНА»), повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «КОНКОРД-22» від 07.05.2024, протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНКОРД-22» від 23.05.2024, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «УМО УКРАЇНА» від 23.05.2024, пояснення Замовника, надані 11.06.2024, 17.06.2024 та 19.06.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Пунктом 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації». Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу про надання учасниками в складі тендерної пропозиції порівняльної таблиці, в якій необхідно зазначити, зокрема, фірму виробника та країну походження товару. Учасник ТОВ «УМО Україна» у складі тендерної пропозиції, для підтвердження технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, надав порівняльну таблицю, яка не містить відомості про фірму виробника та про країну походження товару. Відповідно до пояснень Замовника, наданих на запит Держаудитслужби «В складі тендерної пропозиції було надано наступні документи із зазначенням фірми виробника та країни походження: Декларація про відповідності Mavic 3T з перекладом, Декларація про відповідність DJI MAVIC 3E.en.uk, Інструкція з експлуатації DJI_Mavic_3E_3T» та «Учасник у складі пропозиції надав лист від офіційного імпортеру товару (додається), в якому зазначається: «Ми гарантуємо, що всі продукти, які пропонуються і поставляються нашій дочірній компанії UMO Україна, імпортуються на 100% легальній основі зі сплатою всіх необхідних податків і отриманням всіх необхідних дозволів на експорт від Міністерства технологій і розвитку Республіка Польща. За запитом можуть бути надані експортні декларації». Однак надане Замовником пояснення не спростовує невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «УМО Україна» вимогам технічних, якісних характеристик предмету закупівлі визначених в підпункті 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 24.06.2024 17:32  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание На виконання рішення Державної аудиторської служби України (ID моніторингу UA-M-2024-06-04-000081) про усунення порушення відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Закупівлю буде відмінено. З метою недопущення порушень в подальшому відповідно до частини дванадцятої статті одинадцятої Закону в разі необхідності буде залучено робочу групу для розгляду тендерних пропозицій.  
Дата редактирования  
Дата создания 01.07.2024 14:30  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Усунуто  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу : Да  
Дата создания 22.11.2024 11:14  

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2024 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 44 UA-2024-04-24-013292-a 24.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ  
Дата решения о начале мониторинга 03.06.2024 00:00  
Дата публикации 04.06.2024 11:29  
Дата создания 04.06.2024 11:29  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
hudzenko.monitoryng@gmail.com 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 67) 326-09-47
o.i.nikitiuk@dasu.gov.ua 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
i.v.porfilenko@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 04.06.2024 11:29 - 26.06.2024 00:00  
Дата публикации решения о результатах 24.06.2024 17:32 - 09.07.2024 00:00