Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 23.07.2024 11:30. Дата последнего редактирования мониторинга 05.03.2025 11:16

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2024-07-23-000018  
ID 4282f8a68b9840ec9bb35d403ecd5590  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
23.07.24
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КП «ШЛЯХБУД ІНВЕСТ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения ,  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 16.08.2024 12:33  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 13 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.04.2024 року б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.04.2024, тендерну пропозицію ТОВ «КП «ШЛЯХБУД ІНВЕСТ» (далі – Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможцем торгів та повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2024 № 13-ВО, договір про надання послуг від 08.05.2024 № 73, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 25.07.2024 та від 02.08.2024. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів ТОВ «КП «ШЛЯХБУД ІНВЕСТ» з ціновою пропозицією – 19 017 056,42 гривень з ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до норм пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей. Також, відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Поруч з тим, відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Однак, Замовником у Додатку № 6 до ТД установлено «Перелік документів, які переможець процедури закупівлі оприлюднює в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю» щодо надання Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6, 12 та абзацу 14 пункту 44 Особливостей, чим порушено вимоги частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «КП «ШЛЯХБУД ІНВЕСТ» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації установлено, що для підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасник повинен надати підтвердження, щодо обладнання, матеріально технічної бази та технологій, а саме: довідку про наявність парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання технічного завдання та надання вказаних послуг, що є предметом даної закупівлі до якої включаються тільки такі машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг. На виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «КП «ШЛЯХБУД ІНВЕСТ» надано довідку про наявність парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання технічного завдання та надання вказаних послуг, що є предметом даної закупівлі від 16.04.2024 № 16/04/24-12 (файл «12.1. Довідка про наявність парку машин та механізмів. pdf»). Поруч з тим, ТОВ «КП «ШЛЯХБУД ІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції також надано Підсумкову відомість ресурсів (файл «U_469_ДЦ_ПВР. pdf») відповідно до якої у Розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» зазначено, що для надання послуг з Поточного ремонту вул. Кирилівська (від вул. Троїцько-Кирилівська в напрямку вул. Ярославська) у Подільському районі м. Києва буде задіяно ряд машин та механізмів, зокрема: - п.6 Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння , тиск до 686 кПА; - п. 8 Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т; - п. 10 Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт (80 к.с.); - п. 11 Машини поливально-мийні, місткість 6000 л; - п. 13 Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій; - п. 14 Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; - п. 16 Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т; - п. 17 Віброущільнювачі (віброплити) з дизельним двигуном легкі, маса понад 100 кг; - п. 18 Крани баштові, вантажопідйомність 5 т; - п. 20 Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т; - п. 22 Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 16 т; - п. 23 Агрегати зварювальні пересувні з дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А; - п. 25 Крани баштові, вантажопідйомність 8 т; - п. 27 Установка для зварювання ручного дугового (постійного струму). Однак, надана у складі тендерної пропозиції Переможця довідка про наявність парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання технічного завдання та надання вказаних послуг, що є предметом даної закупівлі від 16.04.2024 № 16/04/24-12 не містить ряду будівельних машин та механізмів, які відображені у Підсумковій відомості робіт та які безпосередньо будуть залучені для надання послуг з поточного ремонту вул. Кирилівська (від вул. Троїцько-Кирилівська в напрямку вул. Ярославська) у Подільському районі м. Києва, чим недотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, замовником в порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «КП «ШЛЯХБУД ІНВЕСТ».  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 16.08.2024 12:33  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району» м. Києва (далі –КП ШЕУ) розглянуло висновок Північного офісу Держаудитслужби від 16.08.2024, який складено за результатами моніторингу за процедурою закупівлі Поточний ремонт вул. Кирилівська (від вул. Троїцько-Кирилівська в напрямку вул. Ярославська) у Подільському районі м. Києва (ДК 021:2015 –45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг), ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-007110-a , що оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі- веб-портал). Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» Замовником враховано зауваження Держаудитслужби та вжито заходів спрямованих на недопущення порушень чинного законодавства України під час проведення процедур закупівель та прийняття рішення уповноваженими особами Замовника, особам відповідальним за проведення закупівель.  
Дата редактирования  
Дата создания 21.08.2024 15:26  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.07.2024 № 175 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-04-11-007110-a 11.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 23.07.2024 00:00  
Дата публикации 23.07.2024 16:22  
Дата создания 23.07.2024 16:22  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 97) 188-19-24
lisitsyna9325@ukr.net 

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 95) 422-82-12
alina.shutenko93@gmail.com 

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 95) 422-82-12
a.a.hrebeniuk@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 23.07.2024 16:22 - 14.08.2024 00:00  
Дата публикации решения о результатах 16.08.2024 12:33 - 31.08.2024 00:00