Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 18.01.2024 15:51. Дата последнего редактирования мониторинга 29.08.2024 13:12

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2024-01-18-000040  
ID 29251f54e9ec4156a6f80c18d436617e  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
18.01.24
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання наявності підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі встановлено порушення пункту 13 Особливостей №1178 За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, внесення інформації про закупівлі до річного плану, оприлюднення договору про закупівлю, надання пояснень у випадку передбачених законодавством - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения ?:monitoring conclusion violationType contractsWithoutProcurement  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, розглянути питання щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом припинення зобов’язань за договором відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 31.01.2024 16:40  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі (у разі якщо вимагається відповідно до законодавства про закупівлі), оприлюднення договору про закупівлю, дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток)Державного підприємства «Мирноградвугілля» (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення ДП «Мирноградвугілля» закупівлі продуктів переробки нафти та вугілля за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09240000-3 (вугілля за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09111100-1), а саме вугілля кам’яного Г(Г2) (0-100), яке затверджене в.о. генерального директора ДП «Мирноградвугілля» Сергієм Волошиним та підписане уповноваженою особою Романом Щербинка (далі – Обгрунтування), протокол розкриття, договір поставки вугілля без використання електронної системи закупівель від 28.12.2023 №28/12-2023 на суму 25 200 000,00 грн з урахуванням ПДВ. Моніторингом питання наявності підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі (у разі якщо вимагається відповідно до законодавства про закупівлі), встановлено наступне: Замовником в обґрунтуванні оприлюдненому 08.01.2024 наведені підстави для здійснення закупівлі товару без використання електронної системи відповідно до п.п.15 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (надалі Особливості). Для здійснення заходів, спрямованих на забезпечення захисту об’єктів підприємств, установ та організацій електроенергетичного та вугільно-промислового комплексів, а саме своєчасне і безперервне виробляння електроенергії, необхідно здійснити закупівлю продуктів переробки нафти та вугілля за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09240000-3 (вугілля за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09111100-1), а саме вугілля кам’яного Г(Г2) (0-100). Згідно п.п.15 п.13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг для здійснення заходів, спрямованих на забезпечення захисту об’єктів підприємств, установ та організацій електроенергетичного, ядерно-промислового, вугільно-промислового та нафтогазового комплексів, у тому числі для організації захисту їх працівників у частині будівництва, створення та облаштування об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, а також для відновлення зруйнованих або пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації таких об’єктів. Під час моніторингу посадовою особою Держаудитслужби надано запит від 23.01.2024 про надання пояснення з питання, які саме заходи Замовником будуть спрямовані на забезпечення захисту об’єктів підприємств електроенергетичного та вугільно-промислового комплексів та до якого комплексу підприємств віднесено ДП «Мирноградвугілля» в розумінні Замовника посилаючись на п.п.15 п.13 Особливостей в наведеному обґрунтуванні. Замовником 26.01.2024 надано пояснення в якому зазначено, що для попередження дефіциту електроенергії в енергосистемі України ДП «Мирноградвугілля» мало здійснити видобуток 10000 тон угілля марки Г та відвантажити його на ДП «Центренерго». Враховуючи близьке розташування м.Мирноград до зони ведення активних бойових дій, план з видобутку не був виконаний, тому для запобігання отримання штрафних санкцій та збитків із-за невиконання договору з ДП «Центренерго», підприємство здійснило термінову закупівлю вугілля у ПРАТ «ЦЗФ МИРНОГРАДСЬКА» по ціні, яка дорівнює ціні продажу вугілля ДП «Центренерго». Наявність електроенергії і є заходом, спрямованим на забезпечення захисту підприємств, установ та організацій електроенергетичного, ядерно-промислового, вугільно-промислового та нафтогазового комплексів. Відповідно до Витягу з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про ДП «Мирноградвугілля» видами його діяльності є: 05.10 Добування кам'яного вугілля (основний); 09.90 Надання допоміжних послуг у сфері добування інших корисних копалин та розроблення кар'єрів; 42.99 Будівництво інших споруд, н.в.і.у.; 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у.; 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; 52.21 Допоміжне обслуговування наземного транспорту; 71.11 Діяльність у сфері архітектури; 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в 3 цих сферах; 72.19 Дослідження й експериментальні розробки у сфері інших природничих і технічних наук. Таким чином, вид економічної діяльності, як виробництво електричної енергії, у ДП «Мирноградвугілля» відсутній. Отже, Замовником з метою уникнення штрафних санкцій укладено догові за відсутності підстав визначених підпунктом 15 пункту 13 Особливостей № 1178 укладено договір поставки вугілля без використання електронної системи закупівель від 28.12.2023 №28/12-2023 на суму 25 200 000,00 грн. з урахуванням ПДВ.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 31.01.2024 16:40  
Документы    

Информация относительно обжалования в суде

Описание Замовник з виявленими порушення не згоден та буде оскаржувати висновок Держаудитслужби у судовому порядку. Обгрунтування будуть викладені у позовній заяві.  
Законодательство Закон України "Про публічні закупівлі" Статья закона: 8.10 Версия законодательства: 2020-04-19  
Дата публикации 06.02.2024 13:13  
Дата создания 06.02.2024 13:13  
Дата открытия производства  
Номер открытии производства  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание За результатами моніторингу, повідомляємо, що зодовязання по договору № 28/12-2023 від 28.12.2023 року припинено.  
Дата редактирования  
Дата создания 27.08.2024 10:23  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.01.2024 № 6-з Маріуполь Про внесення змін до наказу №4-з від 17.01.2024 Відповідно пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: Внести зміни до Наказу про початок моніторингу від 17.01.2024 №4-з, викласти Додаток до наказу №4-з від 17.01.2024 в наступній редакції. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Зміни в Додатку до наказу від 17.01.2024 № 4-з, на підставі наказу від 18.01.2024 №6-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. Державне підприємство "Мирноградвугілля" UA-2024-01-08-003104-a 08.01.2024 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 18.01.2024 00:00  
Дата публикации 18.01.2024 18:55  
Дата создания 18.01.2024 18:55  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127366  
Адрес компании Ukraine, Маріуполь  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 66) 932-39-10
tamarabeleckaja@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 18.01.2024 18:55 - 09.02.2024 00:00  
Дата публикации решения о результатах 31.01.2024 16:40 - 15.02.2024 00:00