Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 06.11.2023 12:24. Дата последнего редактирования мониторинга 22.03.2024 14:16

Информация, полученая от общественных объединений о наличии признаков нарушениния (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок, выявленых по результатам общественного контроля в сфере публичных закупок в соответствии с ст. 9 Закона

ID мониторинга UA-M-2023-11-06-000059  
ID 8c0a7ae784e84a61b7c005468ecc2daf  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
06.11.23
Завершено

Выводы

Описание За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостям, виконання рішення колегії АМКУ – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 30.11.2023 17:49  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), виконання Замовником рішень колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 10» Одеської міської ради на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.07.2023 № 191, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 07.08.2023 № 12187-р/пк-пз, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 15.11.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 30.11.2023 17:49  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.11.2023 № 318 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 39 UA-2023-07-18-007267-a 18.07.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ  
Дата решения о начале мониторинга 06.11.2023 00:00  
Дата публикации 06.11.2023 15:32  
Дата создания 06.11.2023 15:32  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 98) 677-57-27
v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
v.m.petrovska@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 06.11.2023 15:32 - 28.11.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 30.11.2023 17:49 - 06.12.2023 00:00