Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 05.09.2023 16:40. Дата последнего редактирования мониторинга 19.09.2023 09:59

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-09-05-000078  
ID 50507c3b657d43bd97115769538ce4f6  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
05.09.23
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; оприлюднення інформації про закупівлю; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 19.09.2023 09:59  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сокільницької сільської ради (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.05.2023 б/н; тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС»; вимогу про усунення невідповідностей до 02 червня 2023; протокол від 31.05.2023 б/н; протокол від 05.06.2023 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2023; договір від 20.06.2023 № 4/КРП на суму 3284161,00 грн з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС»; додаткова угода від 20.06.2023 № 1, відповідь на запит органу державного фінансового контролю від 15.09.2023. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та учасником укладено договір від 20.06.2023 № 4/КРП на суму 3284161,00 грн. Разом з цим між замовником та учасником укладено додаткову угоду від 20.06.2023 № 1 про зменшення ціни договору.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 19.09.2023 09:59  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.09.2023 № 75-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 04.09.2023 № 75-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 19. UA-2023-05-17-015529-a, 17.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ  
Дата решения о начале мониторинга 04.09.2023 00:00  
Дата публикации 05.09.2023 18:00  
Дата создания 05.09.2023 18:00  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127020  
Адрес компании Ukraine, Полтава  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 66) 606-22-58
valeriya.lisa.1991@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 05.09.2023 18:00 - 27.09.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 19.09.2023 09:59 - 23.09.2023 00:00