Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 06.11.2023 12:26. Дата последнего редактирования мониторинга 22.03.2024 14:15

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-11-06-000062  
ID 2de9e15d0d924eccafac52e2b15f49ff  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
06.11.23
Завершено

Выводы

Описание За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 30.11.2023 17:37  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.04.2023 № 976 ВС (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНО ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР» (далі – ТОВ «МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНО ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР») (лот 1, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 15), товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ІНЖИНІРИНГОВИЙ ЦЕНТР АРСЕКО» (далі – ТОВ «НАУКОВО-ІНЖИНІРИНГОВИЙ ЦЕНТР АРСЕКО») (лот 2, 4), товариства з обмеженою відповідальністю «СТС-ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «СТС-ІНЖИНІРИНГ») (лот 3, 5), державне підприємство «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» (далі – ДП «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ») (лот 3, 4, 5), товариство з обмеженою відповідальністю «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ТЕХДІАГНОСТИКА» (далі – ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО «ТЕХДІАГНОСТИКА») (лот 5), товариство з обмеженою відповідальністю «МИКОЛАЇВ ТЕХЕКСПЕРТ» (далі – ТОВ «МИКОЛАЇВ ТЕХЕКСПЕРТ») (лот 11), протокол продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 31.05.2023 № 1216 ВС (лот 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 15), повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни до 31.05.2023 (лот 3, 4, 11), протокол уповноваженої особи про відхилення учасника ТОВ «МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНО ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР» від 15.06.2023 № 1305 ВС (лот 1), протокол відміни від 16.05.2023 № 1118 ВС (лот 14), протокол уповноваженої особи від 21.06.2023 № 1349 ВС (лот 2), № 1350 ВС (лот 3), № 1351 ВС (лот 4), № 1352 (лот 4), № 1355 ВС (лот 5), № 1356 ВС (лот 5), № 1357 ВС (лот 5), від 22.06.2023 № 1363 (лот 3), від 22.06.2023 № 1364 ВС (лот 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 15), від 23.06.2023 № 1377 ВС (лот 11), вимога про усунення невідповідностей до 22.06.2023 (лот 3, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 15), до 23.06.2023 (лот 11), повідомлення про намір укласти договір від 21.06.2023 (лот 2, 4, 5), від 22.06.2023 (лот 3, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 15), від 23.06.2023 (лот 11), договір про надання послуг від 06.07.2023 № 2542/КТМ-33-23 на суму 894 763,31 грн (без ПДВ) (лот 2), № 2533/КТМ-33-23 на суму 622 357,52 грн (без ПДВ) (лот 3), № 2541/КТМ-33-23 на суму 645 856,11 (без ПДВ) (лот 4), № 2528/КТМ-33-23 на суму 2 616 128,64 грн (без ПДВ) (лот 5), від 07.07.2023 № 2564/КТМ-21-23 на суму 414 216,98 (без ПДВ) (лот 6), № 2565/КТМ-21-23 на суму 143 904,63 грн (без ПДВ) (лот 7), № 2560/АТ-23 на суму 160 327,57 грн (без ПДВ) (лот 15), від 07.07.2023 № 2567/КТМ-21-23 на суму 102 994,08 грн (без ПДВ) (лот 8), № 2566/КТМ-21-23 на суму 26 672,80 грн (без ПДВ) (лот 9), № 2569/КТМ-22-23 на суму 621 449,60 грн (без ПДВ) (лот 10), № 2579/КТМ-33-23 на суму 317 550,00 грн (лот 11), № 2568/КТМ-22-23 на суму 5 307 218,81 грн (без ПДВ) (лот 13), від 05.07.2023 № 2543/КТМ-33-23 на суму 29 971,88 грн (без ПДВ) (лот 12), додаткова угода № 1 від 24.07.2023 (лот 2, 4), від 18.07.2023 (лот 3, 5), від 03.08.2023 (лот 6, 7, 8, 9), від 18.10.2023 (лот 10), від 28.07.2023 (лот 11, 12), від 27.10.2023 (лот 13), від 03.10.2023 (лот 15), додаткова угода № 2 від 29.09.2023 (лот 6, 7, 8, 9), від 25.09.2023 (лот 12), пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 15.11.2023, 18.11.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, торги за лотом 1 відмінено через відсутність пропозицій, за лотом 14 відмінено через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 30.11.2023 17:37  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.11.2023 № 318 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 34 UA-2023-04-19-010803-a 19.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ  
Дата решения о начале мониторинга 06.11.2023 00:00  
Дата публикации 06.11.2023 17:43  
Дата создания 06.11.2023 17:43  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 98) 677-57-27
v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
v.m.petrovska@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 06.11.2023 17:43 - 28.11.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 30.11.2023 17:37 - 06.12.2023 00:00