Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 23.05.2023 13:56. Дата последнего редактирования мониторинга 31.05.2023 17:41

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-05-23-000036  
ID 15a35e816c764cf285307e8621aefa31  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
23.05.23
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення абзацу 1 частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части составления форм документов в сфере публичных закупок,  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 31.05.2023 17:41  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Броди» (далі – замовник) на 2023 рік № UA-Р-2023-02-10-002703-b; оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2023-02-10-012280-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.02.2023 № б/н; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» (далі – Постачальник, ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою КП «Броди» від 20.02.2023 № б/н; повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2023; договір № 02/2023 від 03.03.2023, укладений з ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» на суму 2 965 000,00 грн., у т. ч. ПДВ; додаткова угода від 03.03.2023 № 1 до договору від 03.03.2023 № 02/2023 (щодо зміни ціни в договорі в бік зменшення). Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення чинного законодавства. Так, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником обрано код предмету закупівлі «ДК 021:2015:09130000-9 – Нафта і дистиляти», що відповідає Порядку визначення предмета закупівлі від 15.04.2020 № 708. Відповідно абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів (в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі») Замовник має вказати код товару, визначений згідно з Національним класифікатором України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до норм пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі. Так, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-02-10-012280-a в графі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» в окремих рядках зазначено такі номенклатурні позиції: «Бензин А-92», «Бензин А-95» та «Дизельне паливо». При цьому, якщо навпроти кожного відповідного рядка: «Бензин А-92» та «Бензин А-95» в графі таблиці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначено «ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин», то для «Дизельного палива» зазначено Код «ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти». Натомість, відповідно до Єдиного закупівельного словника, код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Дизельне паливо», відповідає код «ДК 021:2015:09134200-9 – Дизельне паливо». Крім того, відповідно до абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація зокрема щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Таким чином, замовником не дотримано вимог абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082, в частині не зазначення коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «Дизельне паливо». Моніторингом питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення чинного законодавства. Так, в ході моніторингу органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель 23.05.2023 надано запит замовнику. Станом на дату написання висновку (30.05.2023), відповідь на запит органу державного фінансового контролю Замовником не надано. Згідно з нормами абзацу 1 частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Таким чином, замовником порушено абзац 1 частини п’ятої статті 8 Закону в частині ненадання відповіді на запит органу державного фінансового контролю протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення вказаного запиту.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 31.05.2023 17:41  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.05.2023 № 55-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 23.05.2023 № 55-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2023-02-10-012280-a, 10.02.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ  
Дата решения о начале мониторинга 23.05.2023 00:00  
Дата публикации 23.05.2023 15:34  
Дата создания 23.05.2023 15:34  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127020  
Адрес компании Ukraine, Полтава  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 50) 036-83-09
arhi1971@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 23.05.2023 15:34 - 14.06.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 31.05.2023 17:41 - 15.06.2023 00:00