Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 01.03.2023 09:00. Дата последнего редактирования мониторинга 21.04.2023 14:17

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-03-01-000007  
ID a496d9544b7a45858d5605c2bb98d89a  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
01.03.23
Решено

Выводы

Описание За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МАСКІРА БУД», ДП «СітіБуд» ПрАТ «Будівельник-14», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом: оприлюднення в електронній системі закупівель Договору підряду від 24.02.2023 № 68 в повному обсязі; забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 25.03.2023 05:18  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із врахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Бучанської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника № 30 від 03.02.2023 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МАСКІРА БУД» (далі – ТОВ «МАСКІРА БУД»), ДП «СітіБуд» ПрАТ «Будівельник-14», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 40 від 14.02.2023, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 45 від 17.02.2023, договір підряду від 24.02.2023 № 68, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 06.03.2023 № 1, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 08.03.2023 та 16.03.2023 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено тендерну документацію та додаток 4 до неї «Проект договору підряду на виконання робіт з капітального ремонту покрівлі та фасаду будівлі Бучанської початкової школи №11 (дошкільне відділення) за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Яблунська, 13 – відновлювальні роботи та заходи з усунення аварій,закупівлю», в якому наявні розділи 4 «Фінансування робіт», 5 «Порядок здійснення оплати», 6 «Виконання робіт та порядок їх прийняття», 9 «Обставини форс-мажор», 10 «Порядок врегулювання спорів» та 11 «Реквізити сторін Договору». Учасник ТОВ «МАСКІРА БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав проект договору, який повністю відповідає змісту проекту договору до тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Водночас Замовник в електронній системі закупівель 24.02.2023 оприлюднив укладений з ТОВ «МАСКІРА БУД» Договір підряду від 24.02.2023 № 68 в неповному обсязі (відсутні сторінки, які містять розділи 4 «Фінансування робіт», 5 «Порядок здійснення оплати», 6 «Виконання робіт та порядок їх прийняття», 9 «Обставини форс-мажор», 10 «Порядок врегулювання спорів» та 11 «Реквізити сторін Договору») чим порушив вимоги пункту 10 частині 1 статті 10 Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 25.03.2023 05:18  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом: оприлюднення в електронній системі закупівель Договору підряду від 24.02.2023 № 68 в повному обсязі та Наказ 77-К від 28.03.2023р.  
Дата редактирования  
Дата создания 30.03.2023 16:47  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом: оприлюднення в електронній системі закупівель Договору підряду від 24.02.2023 № 68 в повному обсязі та Наказ 77-К від 28.03.2023р.  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа: Да  
Дата создания 21.04.2023 14:16  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.02.2023 № 61 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2023-01-23-014440-a 23.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата решения о начале мониторинга 28.02.2023 00:00  
Дата публикации 01.03.2023 11:05  
Дата создания 01.03.2023 11:05  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
metulisnska.monitoryng@gmail.com 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
bekirova.monitoryng@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 01.03.2023 11:05 - 23.03.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 25.03.2023 05:18 - 08.04.2023 01:00