Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 03.05.2023 14:18. Дата последнего редактирования мониторинга 25.07.2024 16:51

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-05-03-000050  
ID dd9e40225162414795b2cad591b32e8c  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
03.05.23
Завершено

Выводы

Описание За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 17.05.2023 15:27  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Калуської міської ради Івано-Франківської області» (далі – Замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.01.2023 № 30; зміни до тендерної документації; нову редакцію тендерної документації, оприлюдненої 26.01.2023 в електронній системі закупівель; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; вимога про усунення порушення за UA-2023-01-19-014571-a.a1; пояснення Замовника, отримане 15.05.2023 в електронній системі закупівель; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕСТА МЕДІКЕЛ» за Лотами 1, 2, 5, 6 (далі – ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ»), фізичних осіб-підприємців Назімова В.Є. (далі – ФОП Назімов В.Є.) за Лотами 3, 4, Хім’яка М.М. за Лотом 3 (далі – ФОП Хім’як М.М.), Мурончика М.О. за Лотом 4 (далі - ФОП Мурончик М.О.); протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення щодо надання ФОП Назімов В.Є. належного обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції за Лотами 3, 4; протокольні рішення уповноваженої особи від 02.02.2023 № 54 та № 55 (Лоти 3, 4), від 03.02.2023 № 58 (Лот 1), № 59 (Лот 2), № 60 (Лот 3), № 61 (Лот 4), № 62 (Лот 5), № 63 (Лот 6); повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцями відкритих торгів ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ» за Лотами 1, 2, 5 та 6, ФОП Хім’як М.М. за Лотом 3 та ФОП Мурончик М.О. за Лотом 4 відповідно до пункту 44 Особливостей та вимог тендерної документації; договори про закупівлю від 10.02.2023 № 102 (Лот 1), № 103 (лот 2), № 104 (Лот 3), № 105 (лот 4); № 106 (Лот 5) та № 107 (лот 6); звіт про результати проведення процедури.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 17.05.2023 15:27  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.05.2023 № 24-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 03.05.2023 № 24-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-19-014571-a, 19.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 03.05.2023 00:00  
Дата публикации 03.05.2023 14:52  
Дата создания 03.05.2023 14:52  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40919584  
Адрес компании Ukraine, Черкаси  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 47) 263-16-14
ira_valter@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 03.05.2023 14:52 - 25.05.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 17.05.2023 15:27 - 23.05.2023 00:00